افت ۷۰۴ واحدی شاخص بورس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افت ۷۰۴ واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۷۰۴ واحد کاهش به ۶۷ هزار و ۳۷۴ واحد رسید/ ارزش روز بازار به ۳۰۱ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش "چغادک نیوز"، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز هم روند نزولی به خود گرفته و در پایان معاملات با ۷۰۴ واحد کاهش به ۶۷ هزار و ۳۷۴ واحد رسید.

ارزش روز بازار امروز به ۳۰۱ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورسی بیش از یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون برگه بهادار در قالب ۷۴ هزار و ۲۲۴ نوبت معامله و به ارزش ۲۱۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز شاخص قیمت (وزنی ارزشی) با ۳۰۳ واحد کاهش به ۲۹ هزار و ۴۷ واحد رسید همچنین شاخص هم وزن کل با ۲۲ واحد کاهش به ۱۰ هزار و ۲۰۵ واحد رسید. شاخص آزاد شناور با ۳۷۳ واحد کاهش به ۷۸ هزار و ۵۰ واحد رسید، شاخص بازار اول بورس با ۴۴۹ واحد کاهش به ۴۹ هزار و ۳۹۳ واحد رسید، شاخص بازار دوم با ۱۸۳۸ واحد کاهش به ۱۳۴ هزار و ۵۷ واحد رسید.

نمادهای فارس، شبندر، اخابر، همراه، وبملت، وبصادر در کاهش شاخص اثر گذار بوده‌اند.

نمادهای پر بیننده بورسی امروز مربوط به شرکت‌های بانک صادرات ایران، بانک ملت، پالایش نفت بندرعباس، ایران‌خودرو، پالایش نفت اصفهان، پارس خودرو و سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین بوده‌اند.

امروز در فرابورس ایران نیز شاخص کل با ۶ واحد کاهش به ۷۵۲ واحد و ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به ۶۲ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورسی ۵۵۶ میلیون برگه بهادار در قالب ۹۷ هزار و ۱۳۸ نوبت معامله و به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان یعنی بیش از بورس تهران داد و ستد کردند.

نمادهای پر بیننده مربوط به فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و بانک دی بوده است.

امروز نمادهای مارون، پترول، جم، شاوان، شراز، شپاس در کاهش شاخص فرابورس و نماد ذوب در تقویت شاخص فرابورس اثرگذار بودند.
 

 
منبع: نسیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false