۳ میلیارد هم بدهند دیگر در تبریز بازی نمی‌کنم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۳ میلیارد هم بدهند دیگر در تبریز بازی نمی‌کنم

بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی گفت: از شنیدن بعضی حرف‌ها خیلی ناراحت می‌شوم و سال بعد حتی دو سه میلیارد هم بدهند اصلاً در تراکتورسازی بازی نخواهم کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حبیب گردانی درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سایپا، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و با بردی که کسب کردیم شرمنده هواداران نشدیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد افزایش انتقادات نسبت به عملکرد وی، خاطرنشان کرد: بهتر است جواب برخی افراد را ندهم، چون من به خاطر همشهری‌ها و تعصب به پیراهن تراکتورسازی در شهرم بازی می‌کنم و این حرف‌هایی که می‌گویند درست نیست.

وی افزود: من هم قراردادم از همه کمتر است و هم هیچ موقع پیگیر آن نبودم که چه کسی آمد و چه کسی رفت، چون برایم مهم تعصب به تراکتورسازی است ولی اگر قرار باشد اینطور برخورد کنند بهتر است از تراکتورسازی بروم تا بعضی‌ها خوشحال شوند.

گردانی در پاسخ به این سؤال که منظورتان چه کسانی است، گفت: منظور من هواداران نیستند بلکه افرادی هستند که در شبکه‌های اجتماعی فحش و ناسزا می‌دهند. هرچند دوست ندارم پاسخ این افراد را بدهم اما باید بگویم هم خودم و هم خانواده‌ام از این برخوردها ناراحت می‌شویم.

بازیکن تراکتورسازی تأکید کرد: من که جان خود را برای تیم می‌گذارم هیچ موقع کم‌کاری نمی‌کنم ولی با این کارهایی که انجام می‌دهند بهتر است در تراکتورسازی نمانم، چون همین‌ها هستند که بازیکن بومی را از شهرش دور می‌کنند و به همین خاطر قول می‌دهم اگر باشگاه تراکتورسازی دو میلیارد هم بدهد بازهم می‌روم.

وی در پاسخ به این سؤال که این مسائل از کجا نشأت می‌گیرند، عنوان کرد: نمی‌دانم شاید چون من تمرین می‌کنم و به خانه برمی‌گردم اهل قهوه‌خانه و این قبیل کارها نیستم. با شنیدن بعضی حرف‌ها خیلی ناراحت می‌شوم و بازهم تکرار می‌کنم سال بعد حتی دو سه میلیارد هم بدهند اصلاً در تراکتورسازی بازی نخواهم کرد.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false