عکس سلفی هواداران با قلعه‌نویی و غیبت ۲بازیکن | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عکس سلفی هواداران با قلعه‌نویی و غیبت ۲بازیکن

در تمرین دیروز تیم فوتبال استقلال دو بازیکن غایب بودند.

به گزارش "چغادک نیوز"، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهارشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در این تمرین خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده غایب بودند. حیدری به دلیل مصدومیت و بیک‌زاده به خاطر محرومیت در دیدار مقابل ملوان حضور نخواهند داشت.

* امیرحسین صادقی که روز گذشته مصدوم شده بود امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر و پس از صحبت با قلعه‌نویی کمپ استقلال را ترک کرد. این بازیکن نیز به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل ملوان حضور نخواهد داشت. صادقی برای مداوای پای خود راهی کلینیک شد.

* هنگامی که قلعه‌نویی قصد ورود به کمپ را داشت تعدادی از هواداران با او عکس سلفی گرفتند.

* تمرین با صحبت‌های قلعه‌نویی برای بازیکنان آغاز شد. سرمربی آبی‌پوشان در خصوص تمرین امروز و دیدار مقابل ملوان مواردی را به شاگردانش گوشزد کرد و از آنها خواست که تمرین را با دقت انجام دهند.

* چند نفر از بانوان هوادار استقلال نیز از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند. در مجموع حدود ۵۰ نفر از هواداران در کمپ حضور داشتند که در خصوص دیدار استقلال مقابل ملوان و اظهارات روز گذشته کارلوس کی‌روش صحبت می‌کردند.

* یک نفر از طرفداران استقلال بین بازیکنان شیرینی پخش کرد.

* دویدن دور زمین، کار با توپ، عبور از مانع و چهارچوب‌شناسی از بخش‌های اصلی تمرین امروز آبی‌پوشان بود. قلعه‌نویی در بخش‌های مختلف تمرین بر سر بازیکنانش فریاد می‌زد که در انجام تمرین با دقت کار کنند. همچنین در صحنه‌ای سرمربی استقلال بر سر میلاد فخرالدینی به خاطر پاسی که داده بود فریاد زد و به او تذکر داد.

* محسن کریمی بازیکن جوان استقلال به دلیل شکم‌درد نتوانست تمرین کند و مجبور به ترک محل تمرین شد.

* با توجه به برگزاری بازی استقلال و ملوان در انزلی، مربیان استقلال به دنبال آگاهی از شرایط آب و هوایی شهر انزلی در روز جمعه بودند.

تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود پیش از دیدار مقابل ملوان را از ساعت ۱۰:۳۰ فردا (پنجشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار خواهد کرد و آبی‌پوشان ساعت ۱۴:۳۵ عازم رشت شده و به صورت زمینی به انزلی خواهند رفت.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false