ارتش ‌هر تهدیدکننده‌ای را در همان لحظه پشیمان می‌کند‌/آزمایش آخرین دستاوردهای ارتش‌ در یک رزمایش/عربستان در یمن با شکست روبه‌رو می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ارتش ‌هر تهدیدکننده‌ای را در همان لحظه پشیمان می‌کند‌/آزمایش آخرین دستاوردهای ارتش‌ در یک رزمایش/عربستان در یمن با شکست روبه‌رو می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ‌‌ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آماده بوده و هر تهدیدکننده‌ای را در همان لحظه پشیمان می‌کند.

به گزارش "چغادک نیوز"،از جنوب استان تهران، امیر احمدرضا پوردستان ‌پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین تجدید میثاق جمعی از فرماندهان و کارکنان عالی‌رتبه ارتش ‌با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به ویژه ۴۸ شهید گلگون‌کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: حقیقتاً اگر امام راحل نبودند ارتش منحل شده بود و انقلاب با مشکل جدی روبه‌رو می‌شد.

وی عزت، اقتدار، عظمت و سربلندی امروز انقلاب اسلامی را مرهون تدابیر هوشمندانه امام خمینی (ره) و پس از ایشان هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، بصیرت و حضور در صحنه ملت غیور ایران اسلامی و مجاهدت و ایثار سربازان ایران اسلامی دانست و گفت: تصمیم شجاعانه امام خمینی (ره) در ارتباط با ارتش نشانه عمق ژرف‌نگری ایشان بود که وظیفه سربازان انقلاب اسلامی این است که هر ساله در آستانه سالروز ارتش و عملیات‌های افتخار‌آفرین نیروی قهرمان زمینی ارتش‌ با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب، از ایشان قدردانی کنیم.

وی با اشاره به رژه ۲۹ فروردین‌ماه خاطرنشان کرد: رژه بزرگ ۲۹ فروردین‌ماه یگان‌های پیاده و موتوری ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی از رژه هوایی ۲۹ فروردین ماه نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: بالگردها و تیز‌پروازان ارتش ‌ نیز در این روز با رژه هوایی خود قدرت و اقتدار ایران را به نمایش می‌گذارند.

پوردستان در ادامه بیان داشت: در روز ۲۹ فروردین‌ماه به طور همزمان با رژه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی شناورهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های مکران، توان، ظرفیت‌ها و اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نیز به رخ جهانیان خواهند کشید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین خاطرنشان کرد: رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با روز ارتش در سراسر استان‌های کشور با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شده تا ملت غیور ایران اسلامی همچون گذشته بدانند سربازان ایران اسلامی همواره آگاه، هوشیار و آماده هستند.

وی با تاکید بر اینکه رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران برای استکبار و دشمنان نظام نیز پیامی به همراه دارد، تصریح کرد: سربازان انقلاب اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران برای استکبار و کسانی که خیال خام در ارتباط با ایران اسلامی در سر خود می‌پرورانند اعلام می‌دارد که ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آماده بوده و هر تهدیدکننده‌ای را در همان لحظه پشیمان می‌کند.

* رژه بخشی از آخرین دستاوردهای ارتش ‌در رژه ۲۹ فروردین

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از حضور بخشی از دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که به تازگی رونمایی شده است در رژه ۲۹ فروردین ماه خبر داد و گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در رژه ۲۹ فروردین ماه ۵ دستاورد اخیر خود را که طی روزهای اخیر رونمایی شده ‌را در رژه ۲۹ فروردین ماه به نمایش می‌گذارد.

وی در ارتباط با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش‌های آخر این نیرو پاسخ داد: آخرین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی در یک رزمایش واقعی مورد آزمایش قرار گرفته و پس از آن به تولید انبوه می‌رسد.

* عربستان در یمن با شکست و ناکامی روبه‌رو می‌شود

پوردستان در ارتباط با تجاوز نظامی عربستان به یمن، عنوان کرد: تهاجم نظامی عربستان به کشور یمن با شکست و ناکامی روبه‌رو می‌شود چرا که ملت یمن یک ملت بزرگ بوده و در تاریخ شاهد فداکاری آنها هستیم که این نشان از عرق ملی و دینی مردم این کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی دو هفته گذشته آثار شکست در ارتش عربستان به وضوح رؤیت می‌شود و اگر آنها تهاجم خود را ادامه دهند قطعاً با شکست روبه‌رو می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ‌با تاکید بر اینکه نتیجه جنگ در هوا مشخص نشده و بلکه روی زمین مشخص می‌شود، تصریح کرد: کشور یمن نیروی زمینی قوی‌‌ دارد.

فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false