×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کتاب کار زبان پایه نهم تألیف شد

مدیرکل دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای نخستین بار در کنار کتاب انگلیسی پایه نهم، کتاب کار زبان تألیف شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمود امانی طهرانی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران مناطق مختلف آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به سند تحول بنیادین اظهار داشت: سند تحول بنیادن دارای ابعاد گوناگون است که با اجرای مفاد آن تحول اساسی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش ایجاد می‌شود.

وی از تدوین فیلم جامع آموزشی برای فرهنگیان خبرداد و تصریح کرد: در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فیلم جامع آموزشی برای معلمان در کنار کتابهای درسی طراحی و تدوین شده است.

مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تدوین فیلم آموزشی پایه‌های مختلف تحصیلی بیان کرد: در پایه اول تا ششم دبستان و کتاب ریاضی پایه‌های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول فیلم آموزشی صفحه به صفحه کتابها که مورد نیاز معلمان است تدوین شده است.

امانی طهرانی با بیان اینکه برای همه کتاب‌های جدیدالتألیف فیلم‌های آموزشی پایه به پایه تولید می‌شود گفت: اکنون فیلم‌های آموزشی برای پشتیبانی کلاس‌های درس تولید شده که این فیلم‌ها در فرآیند یادگیری استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه رشد سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دارای فیلم‌های یاد شده است بیان کرد: بسیاری از فیلم‌های آموزشی در شبکه رشد سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی قابل دریافت کردن است.

مدیرکل دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کتابهای پنجم و نهم جدید التالیف می‌شوند تصریح کرد: سال تحصیلی آینده کتابهای پنجم ابتدایی و نهم متوسطه جدید التألیف می‌شوند که به این ترتیب طرح تحول در پایه ابتدایی و متوسطه اول به پایان می‌رسد.

امانی طهرانی افزود: با اجرای این طرح کتابهای علوم، فارسی، ریاضی و تعلیمات اجتماعی در پایه پنجم ابتدایی جدید است.

وی از کتاب‌های جدیدالتألیف در پایه نهم خبرداد و بیان کرد: کتابهای دینی، قرآن، ریاضی، مطالعات اجتماعی، عربی، فارسی، زبان انگلیسی و مهارت نوشتاری در پایه نهم جدید التألیف هستند.

مدیرکل دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کتاب مهارتهای نوشتاری به دانش آموزان این مهارت‌ها می‌آموزد گفت: کتاب مهارت‌های نوشتاری، کتاب انشا نیست بلکه در این کتاب مهارت‌های نوشتاری به دانش آموزان آموخته می‌شود.

امانی طهرانی از اجرای برنامه جامع نوشتاری برای همه درس‌ها خبر داد و بیان کرد: برنامه جامع نوشتاری برای همه درس‌ها از مقطع پیش دبستانی تا پایان دبیرستان تدوین شده که بزودی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب کار زبان پایه نهم تألیف شد گفت: نخستین بار در کنار کتاب انگلیسی پایه نهم کتاب کار زبان تألیف شده است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید هدایت تحصیلی در پایه نهم انجام می‌شود تصریح کرد: سیاست سازمان پژوهشی و برنامه‌ریزی آموزشی عبور از دوره تک رسانه آموزشی و رسیدن به دوره چند رسانه‌ای است.

منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false