×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اسرائیل از طرح کنگره استقبال کرد

زیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از توافق میان دولت و کنگره آمریکا درباره نظارت قانون‌گذاران آمریکایی بر هر گونه توافق هسته‌ای با ایران استقبال کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، خبرگزاری «رویترز» نوشت: «یووال اشتاینیتز» از توافق میان دولت و کنگره آمریکا درباره نظارت قانون‌گذاران آمریکایی بر هر گونه توافق هسته‌ای با ایران استقبال کرد.

بر اساس طرحی که «باب کورکر» سناتور جمهوری‌خواه و رئیس کمیته روابط خارجی سنا ارائه کرده و مورد حمایت چند تن از دموکرات‌ها از جمله رابرت منندز قرار گرفته است، اجرای توافق هسته‌ای به تصویب کنگره منوط شده است.

بر اساس این طرح، دولت باراک اوباما باید در صورت حصول هرگونه توافقی با ایران، آن را ظرف ۵ روز به کنگره ارائه دهد. همچنین دولت مجاز نخواهد بود ظرف ۳۰ روز پس از توافق و تا زمان بررسی از سوی کنگره، هیچ‌یک تحریم‌های ایران را لغو یا تعلیق کند.

اشتاینیتز در این رابطه به «رادیو اسرائیل» گفت: «مطمئنا ما امروز خرسند هستیم. این دستاوردی برای سیاست اسرائیل است. سخنرانی نتانیاهو در کنگره در حصول این قانون تاثیرگذار بوده است؛ قانونی که در ممانعت از این توافق بد، یا حداقل، بهبود توافق و منطقی‌تر کردن آن، عامل بسیار مهمی خواهد بود».

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false