×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰ هزار متر مربع زمین برای احداث پارک در وحدتیه بوشهر تملک شد

شهردار وحدتیه از توابع شهرستان دشتستان بوشهر گفت: ۱۰ هزار متر مربع زمین برای احداث پارک در این شهر بعنوان دروازه ورودی استان فارس به بوشهر و خوزستان توسط این شهرداری تملک شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالحمید صفایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باتوجه به سفر سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر به این شهر ضرورت احداث پارک بین راهی برای مسافران و پرکردن اوقات فراغت شهروندان مورد تاکید قرار گرفت.

وی یادآورشد: طرح اولیه ساخت این پارک با عنوان بهاران توسط شهرداری بوشهر در دست تهیه است و مهندس باستی سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر نیز وعده تامین اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی آن را داد.

شهردار وحدتیه اضافه کرد: این شهر کلیدر ورودی استان فارس به بوشهر و خوزستان واقع شده است که شمار زیادی از هم وطنان مسیر وحدتیه را برای مسافرت به شهرستاهای شمالی استان بوشهر شامل گناوه و دیلم و استان خوزستان انتخاب می کنند.

وی گفت: ساخت پارک چند منظوره بین راهی برای تفریح و استراحتگاه مسافران در مدخل وروی شهر وحدتیه از ضرورت هایی است که در سال جاری با حمایت استانداری بوشهر آغاز خواهد شد.

صفایی اظهارداشت: سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر در سفر به وحدتیه وعده تامین اعتبار برای پیاده روهای این شهر و اجرای فاز چهار خیابان انقلاب شهر وحدتیه را نیز داد.

شهردار وحدتیه افزود: تحقق این مهم افزون بر بهبود مبلمان شهری به افزایش رضایت مندی مردم و ارتقای شاخص های توسعه ای نیز کمک خواهد کرد.

شهر وحدتیه با بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت قطب تولید و بسته بندی خرما و محصولات جالیزی شهرستان دشتستان محسوب می شود که در فاصله ۹۰کیلومتری شرق بوشهر واقع شده است.

ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false