×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دلیل عدم گلزنی شهباززاده از زبان عنایتی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: هر چقدر فاصله امتیازمان به صدر جدول کمتر باشد بهتر است، ما شانس قهرمانی هم داریم اما کار سخت است.

به گزارش "چغادک نیوز"، رضا عنایتی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با ملوان بندرانزلی و همچنین جلسه‌ای که به همراه تعدادی از بازیکنان با بهرام افشارزاده برگزار کرد، صحبت‌های زیر را انجام داد.

ابتدا از جلسه امروز با مدیرعامل صحبت کن.

ما به دیدار افشارزاده رفتیم و جلسه خوبی هم داشتیم. مشکلات بازیکنان تیم را به نمایندگی از آنها مطرح کردیم و آقای افشارزاده هم قول داد که طی چند روز آینده مشکلات مالی بازیکنان را حل کند.

ظاهراً خیلی مشکل مالی دارید، درست است؟

شرایط مالی بازیکنان تیم ما اصلاً خوب نیست و انصافاً آنها تمام توانشان را می‌گذارند که تیم نتیجه بگیرد، ما هرچه بگوییم مشکلات تاثیری ندارد ولی خواه ناخواه تاثیر منفی خودش را می‌گذارد. البته آقای افشارزاده صحبت‌های ما را با روی باز قبول کرد و قول داد این مشکلات حل شود.

ظاهراً باشگاه قرار است از طریق سازمان لیگ هم مبلغی را دریافت کند تا به بازیکنان برسد.

امیدوارم هرچه سریعتر یک اتفاق خوب بیفتد، بازیکن روی پول و قراردادی که می‌بندد حساب می‌کند و امیدوار هستم که این مشکلات ما حل شود تا با شرایط بهتری در ادامه مسابقات به میدان برویم.

شما با شکست تراکتورسازی و نفت خوشحال شدید یا اینکه با برگشتن سپاهان به جمع مدعیان امیدتان به قهرمانی کمرنگ شد؟

ما هرچه اختلافمان به صدر جدول کمتر شود بهتر است. ۵ بازی دیگر مانده و شانس قهرمانی هم وجود دارد اما سخت است. ما بعد از عنوان قهرمانی به کسب سهمیه فکر می‌کنیم و فکر و ذکرمان را روی این موضوع گذاشتیم.

در انزلی هم که بازی سختی دارید.

صد درصد همینطور است، ملوان تیم خوب، جوان و با انگیزه‌ای است که مطمئناً کار را برای ما سخت می‌کند اما ما هم باید تمام توانمان را بگذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

این روزها از سجاد شهباززاده انتقادات زیادی می‌شود و همه می‌گویند این بازیکن افت کرده است، نظر تو چیست؟

به نظر من سجاد اصلا افت نکرده و او یکی از بازیکنان زحمتکش استقلال محسوب می‌شود ، بعضی مواقع شانس با یک بازیکن یار نیست، مثلاً یک زمانی توپ مقابل پایت می‌افتد و تبدیل به گل می‌شود و یک زمانی همان مدل ضربه را هم که بزنی گل نمی‌شود. شهباززاده در بازی گذشته استقلال دو ضربه خیلی خوب به دروازه حریف زد که گلر توپ‌های او را مهار کرد. این نشان می‌دهد او آماده است و فقط کمی بدشانسی آورده، شما مطمئن باشید این بازیکن به روزهای گلزنی‌اش بر می‌گردد.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false