اولین کاندیدای مجلس اعلام حضور کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اولین کاندیدای مجلس اعلام حضور کرد

رئیس سابق شورای شهر اردبیل گفت: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه امسال برگزار می‌شود به عنوان کاندیدا از اردبیل حاضر خواهم شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، رئیس سابق شورای شهر اردبیل گفت: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه امسال برگزار می‌شود به عنوان کاندیدا از اردبیل حاضر خواهم شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری اظهار کرد: بنده در عرصه خدمتگزاری به مردم در سنگر مجلس آماده حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستم و در صورت صلاحدید و انتخاب مردم انجام وظیفه خواهم کرد.
 
وی عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور و شورای نگهبان و با توافق انجام شده انتخابات دهمین دوره مجلس که هفتم اسفند ماه بر اساس جدول زمانبندی برگزار خواهد شد؛ هنوز وزارت کشور و شورای نگهبان جدول زمانبندی را اعلام نکرده ولی بنده از هم‌اکنون خود را برای کاندیداتوری مجلس انتخابات مهیا می‌کنم.
 
سرداری در مورد استعفای خود از شورای شهر گفت: بر اساس قانون، ۶ ماه قبل از ثبت نام افرادی که در پست‌های قانونی تعریف شده هستند باید از سمت خود استعفا دهند که اعضای شورای شهر از جمله این پست‌ها هستند.
 

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: قطعا با اعلام زمان انصراف کاندیداها از سمت‌های خود بنده نیز طبق قانون برای حضور در انتخابات انصراف داده و از سمت خود کناره‌گیری خواهم کرد.
 
سرداری در مورد ورود به انتخابات در قالب یک حزب و یا جریان خاص گفت: بنده از حامیان دولت بوده و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که بر همدلی و همزبانی دولت و ملت تاکید دارند معتقدم با حمایت همه‌جانبه و تلاش برای رفع معایب می‌توان از دولت روحانی که با ایده‌های خوب و سیاق اعتدال در عرصه حاضر شده حمایت کرد.
 
رئیس سابق شورای شهر اردبیل بیان کرد: در تاریخ بعد از انقلاب تاکنون مجلس همواره بر اساس یک سیاق و روش، جریان سیاسی و تنوع سلایق شکل گرفته که در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به تجارب آرا و وجود اندیشه‌ها و تفکرات مختلف بهتر می‌توان به خواسته‌ها و مطالبات مردم جامه عمل پوشاند.
 
سرداری افزود: در سال‌های گذشته روش بر این بوده که هر موقع طیف چپ در این کشور سر کار آمده راست را کنار گذاشته و هر وقت جناح راست بر سر کار بوده چپ را کنار زده است که به هیچ‌وجه این روش به خیر و صلاح مملکت نبوده است در حالی که مقام معظم رهبری همواره بر جذب حداکثری و دفع حداقلی تاکید کردند و شایسته آن است از هر دو تیپ نیروهای کارآمد، توانمند و سالم مدیریت کارها را برعهده بگیرند.
 
وی تصریح کرد: روحانی با شعار اعتدال و تدبیر و امید پا به عرصه انتخابات گذاشته و همواره با نگاه اعتدال سعی کرده در مسیر پیشبرد امور و تعالی کشور قدم بردارد که بر همین سیاق بنده نیز حامی دولت هستم.
 
عضو شورای شهر اردبیل اضافه کرد: البته این طرفداری به معنای نادیده گرفتن عیب‌ها و ایرادات نیست بلکه همواره باید ضعف‌ها و نقص‌ها مورد تاکید و توجه قرار گیرد و نسبت به برطرف شدن آنها گام‌های اساسی برداشته شود.
 
سرداری گفت: حمایت از دولت روحانی را به عنوان یک امر ضروری و قابل قبول بر خود وظیفه دانسته و معتقدم هیچ دولتی خالی از عیب و ایراد نیست و دولتی موفق است که بتواند نقدها را شنیده و نکات مثبت را تقویت و نکات منفی را برطرف کند.
 
وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان حامی دولت در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات حاضر شده و بر سیاق اعتدال از مردم نیز انتظار مشارکت بالا را خواهم داشت.
 
عضو شورای شهر اردبیل در مورد حضور اعضای شورای شهر و شهردار در انتخابات به عنوان کاندیدا و تناقص این امر با فعالیت‌هایی که رنگ و بوی تبلیغاتی دارند، گفت: به نظر بنده تبعیت از قانون به صلاح هر فرد و هر جامعه است و تبعیت از قانون از ضرورت‌های زندگی اجتماعی است و در قانون حق ورود افراد به عرصه انتخابات داده شده و هیچ‌کس نمی‌تواند این حق را از آنها سلب کند.
 
سرداری افزود: کاندیداهایی از شورای شهر و شخص شهردار که قصد حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا را دارند باید در سال‌جاری با رعایت قوانین و مقررات از رفتارها و اقدامات تبلیغاتی و نمایشی که رنگ و بوی تبلیغات و انتخابات می‌دهد پرهیز کنند اما تا زمانی که در مسئولیت قرار دارند باید حق و حقوق آنها و حتی بعد از آن مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در پایان اظهار کرد:‌ هیچ‌کس حق ندارد در محرومیت از این حق اجتماعی به ابزار مختلف روی آورده و یا بخواهد به بی‌قانونی در این زمینه دامن بزند.

 
منبع: فارس
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false