ادامه کارشکنی روس‌ها در قبال کشتی ایران | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ادامه کارشکنی روس‌ها در قبال کشتی ایران

تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان که قرار بود در جام سامورگاشف روسیه شرکت کند به دلیل کارشکنی روس ها در این رقابت ها شرکت نمی کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، در حالی که دعوتنامه رسمی حضور در این رقابت ها از سوی مسئولان برگزاری مسابقات به ایران ارسال شده بود اما متأسفانه علی رغم پیگیری های صورت گرفته سفارت کشور روسیه در ایران روادید اعضای تیم ایران را صادر نکرد.

فدراسیون کشتی در این زمینه حتی به صورت مستقیم موضوع را با مسئولان ذیربط در فدراسیون کشتی روسیه نیز در میان گذاشت اما متأسفانه روس ها به دلیل جلوگیری از تقابل فنی با تیم های ملی کشتی ایران در رقابت های جهانی و در آستانه المپیک پس از ایجاد محدودیت برای حضور در رقابت های بین المللی کشورمان با دلایل مختلف مانع حضور تیم های کشتی ایران در مسابقات بین المللی خود می شوند.

سیاست فدراسیون کشتی ایران تعامل با کشورهای مختلف بویژه کشورهای صاحب نام دنیاست اما متأسفانه روس ها در این مسیر راه های ورودی تیم های مختلف کشتی ایران به این کشور را محدود نموده و به نظرمی رسد علاقه چندانی به تعامل با کشتی ایران ندارند که این موضوع می تواند مرتبط با سیاست فنی روس ها در حفظ موفقیت تیمی آن ها پس از نتایج رودروی کشتی گیران کشورمان با کشتی گیران این کشور و نتایج تیم های ملی کشتی فرنگی در رقابت های اصلی در چند سال اخیر باشد.

به این ترتیب تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران به جای جام سامورگاشف در رقابت های بین المللی جام فدراسیون کشتی آذربایجان شرکت می کند.

پیش از این نیز روس‌ها در اقدامی مشابه باعث عدم حضور ایران در تورنمنت علی اف شده بودند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false