×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حسینیان: کسانی که به دنبال حذف مرگ بر آمریکا هستند، باعث آزار امام می‌شدند

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: هاشمی از بغض محاکمه قانونی فرزندش ادای روشنفکری علیه دستگاه قضائی گرفته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه برخی دلواپسان امروز، امام را هم اذیت می‌‌کردند، گفت: آقای هاشمی باید بدانند کسانی امام را ناراحت کرده و می‌کنند که به آرمان‌های ایشان توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه آرمان‌های امام خمینی(ره) در جلد ۲۱ صحیفه امام ثبت شده است، تصریح کرد: آرمان امام، مبارزه با نظام سلطه و آمریکا بود و هست؛ کسانی که ادعای حذف شعار مرگ بر آمریکا را دارند، همان‌هایی هستند که امام را آن‌روز و امروز اذیت می‌کردند؛ کسانی که برای دفاع حقوق مردم و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارند مدافع حقیقی امام خمینی(ره) بوده و هستند.

حسینیان با ابراز اینکه امام راحل در سال‌ آخر عمر شریفشان فرمودند که باید پرچم اسلام در جهان به اهتزاز در بیایید، گفت: کسانی که دم از تعامل با دنیا و آمریکا می‌زنند چگونه می‌توانند ادعای پیروی از خط امام را داشته باشند؛ ممکن است برخی در زمان حیات امام به ایشان نزدیک هم بوده باشند اما این دلیل نمی‌شود هرروز بخواهند از امام راحل نقل قول کنند چرا که خود امام به مردم فرمودند، جز آنچه به نقل از ایشان ضبط و مستند شده، حجیت ندارد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصریح کرد: آقای هاشمی برای نقل‌قول‌های خلاف واقع خود از حضرت امام به کسانی استناد می‌کنند که به هیچ عنوان در دسترس نبوده و دار فانی را  وداع گفته‌اند؛ خیلی عجیب است شخصی که خودش ۸ سال رئیس‌جمهور بوده این‌گونه از امام نقل قول کند؛ اظهارات آقای هاشمی به هیچ عنوان حجت نبوده و نیست چرا که نقل‌قول‌های ایشان با بیانات صریح و ثبت‌شده امام در تناقض آشکار است.

حسینیان گفت: از فردی که در روز عاشورا و به‌استناد پیش‌گویی یک فرد چینی غیرمعلوم النسب به سد لتیان می‌رود و اسکی‌بازی می‌کند، عجیب نیست که استنادش به افرادی باشد که در دنیا حضور ندارد و تعجب آنجاست که رجوع کنندگان به پیش‌گوی چینی به امام استناد کنند و محل رجوعشان امام باشد.

وی با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی درباره وضعیت زندان‌ها، گفت: کسی که ۸ سال رئیس‌جمهور بوده و در دوران ریاست‌جمهوری‌اش زیربنای امنیتی شدن فضا را ریخته و با رفتاری که داشته موجب فاصله‌ گرفتن برخی از انقلاب شده است؛ چگونه ادعای سرکوب در زندان‌ها را دارد؟ حالا که فرزندتان قرار است به دست قانون سپرده شود، از وضعیت زندان‌ها سخن می‌گویید؟ خوب، چرا در دوران ریاست‌جمهوری‌تان از این حرف‌ها نمی‌زدید و امروز ادای روشنفکری به خود گرفته‌اید در حالی که شما دوران فضای بسته امنیتی را به وجود آوردید؟

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false