×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نیروگاه های گازی به کمک تامین آب بوشهری ها می آید

استاندار بوشهرگفت: یکی از شیوه های نوین تولید آب آشامیدنی بهره جستن از نیروگاه های گازی است که این مهم با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان انجام خواهد شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، دکتر مصطفی سالاری شامگاه شنبه در نشست با مسوولان آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: استحصال بخار یکی از اولویت های استان بوشهر در تولید آب آشامیدنی است و این امر درحفاظت از محیط زیست نیز تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح های نوین تولید آب از نیروگاه های گازی، بخارهای حاصل از نیروگاه ها استحصال و درچرخه تولید آب آشامیدنی قرار می گیرند .

دکتر سالاری اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با مشارکت وزارت نفت و بخش خصوصی آمادگی خود را برای استفاده از بخار نیروگاه گازی در تولید آب آشامیدنی در این استان اعلام کرده اند.

استاندار بوشهر گفت:بهره جستن از روش های نوین و فناوری های پیشرفته در تولید آب آشامیدنی از روش هایی است که برای گذر از بحران کم آبی بجد دنبال می شود.

وی افزود: کاهش بارندگی و میزان آب سفره های زیرزمینی تامین آب این استان را با مشکل روبرو کرده است که برای کاهش مشکلات فرارو اتخاذ راهکارهای مناسب در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآورشد: بیش از ۹۰درصد آب شرب استان بوشهر از طریق استان های همجوار تامین می شود و استمرار خشکسالی بر مشکلات تامین و تولید آب آشامیدنی این استان افزوده است.

استاندار بوشهر اظهارداشت: یکی از روش های تامین آب آشامیدنی استفاده از آب دریاست که باید در این راستا نیز تلاش کرد.

منبع :ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false