عادل فردوسی‌پور روی صحنه تئاتر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عادل فردوسی‌پور روی صحنه تئاتر

کارگردان نمایش «چه میکنه این عادل فردوسی‌پور» گفت: عادل فردوسی‌پور فردی مثبت و تاثیرگذار در جامعه ما است و این ویژگی‌ها باعث شد به سراغ اثری با محوریت این انسان فرهیخته برویم.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین حیدری‌پور، کارگردان نمایش «چه میکنه این عادل فردوسی‌پور»  گفت: این نمایش داستانی اجتماعی و کمدی دارد، اگر بخواهم خیلی خلاصه و خطی بگویم، نمایش ماجرای یک پیشکسوت فوتبال است که منتظر دعوت به برنامه ۹۰ است، البته نمایش صرفاً فوتبالی نیست.

وی با اشاره به اینکه عادل فردوسی‌پور شخصیت مثبت و تاثیرگذار جامعه ما است، اظهار داشت: چنین انسانی با این تاثیرگذار در فضای خانواده‌ها و اقدامات مثبت از پایین کشیدن یک اعدامی از بالای دار تا حضور و همراهی با محافل هنری باعث شد به سراغ عادل بریم، بنده خودم ۱۵ سال است که دوشنبه‌ها برنامه ۹۰ را می‌بینم و هر بار اجرا و حرف‌هایی متفاوت می‌شنوم.

این کارگردان جوان تئاتر افزود: خیلی‌ وقت‌ها می‌شنویم که می‌گویند عادل فردوسی‌پور باید مدینه فاضله فوتبال را ایجاد کند یا اینکه یک رنساس در عرصه ورزش به ویژه فوتبال به وجود بیاورد، اما واقعیت این است که عادل با وجود اینکه یک تریبون در دست دارد، اما شاید نتواند به تنهایی این تغییرات را ایجاد کند. از طرف دیگر عدل فردوسی‌پور احاطه بسیار خوبی بر عرصه هنر دارد و این را می‌توان در برنامه‌هایش نیز دید.
 

عادل فردوسی?پور روی صحنه تئاتر

حیدری‌پور تصریح کرد: تاکنون چند گپ غیرحضوری با فردوسی‌پور زده‌ایم و امروز نیز صحبت‌های نهایی را انجام می‌دهیم. مجی صالحی نیز از ابتدای آغاز تمرین‌ها با من همراه بود، چون بنده و مجید صالحی در رشته کارگردانی تئاتر هم کلاس هستیم، متاسفانه در میانه راه بیماری این هنرمند ارزشمند مانع از ادامه کار شد و در نهایت به خاطر ادای دینم به همراهی او به صورت مجازی در بخشی از نمایش حضور دارد.

کارگردان نمایش «چه میکنه این عادل فردوسی‌پور» با اشاره به اینکه از ششم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رویم گفت: ساغر خواجه‌امیری، نویسنده و عزت الله مهر اوران، مهتاب ثروتی و یونس مولایی بازیگران نمایش هستند. همچنین مجید صالحی نیز ما را یاری می‌کند. ما از ششم اردیبهشت هر روز ساعت ۲۰ میزبان مردم در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران هستیم.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false