شیوه جدید صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شیوه جدید صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث

مراجعه حضوری و تماس با نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه نشان می‌دهد که این شرکت‌ها تصمیم گرفته اند الحاقیه بیمه‌ شخص ثالث را بدون مراجعه حضوری افراد اعمال کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، با تصمیم بیمه مرکزی و البته با هماهنگی شرکت‌های بیمه، حق بیمه شخص ثالث در سال جاری تغییر نکرد و مشابه سال قبل تعیین شد.

برهمین اساس، بیمه نامه کامل برای شخص ثالث درسال جاری ۲۲۰ میلیون جانی در ماه حرام و ۵٫۵ میلیون مالی است؛ البته بیمه مرکزی در زمان اعلام این تصمیم تأکید کرد که مردم در سال جاری برای دریافت الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث پولی به شرکت های بیمه پرداخت نمی‌کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص الحاقیه بیمه شخص ثالث البته اعلام کرده بود که از آنجایی که سرمایه بیمه نامه‌ها افزایش می‌یابد و مبنای رسیدگی در پرونده‌های قضایی سقف بیمه نامه شخص ثالث است از همه آنها که بیمه نامه آنها تمام نشده خواهش می‌کنیم الحاقیه شخص ثالث را دریافت کنند.

نمایندگی های شرکت‌های بیمه مختلف حکایت از آن دارد که اکثر این شرکت‌ها به مراجعه کنندگان می گویند: نیازی به مراجعه حضوری برای صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث نیست چراکه طبق بخشنامه اداره مرکزی نمایندگی‌ها برای تمام بیمه گران این کار را انجام میدهند.

همچنین برخی از شرکت‌های بیمه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده اند " به اطلاع بیمه گزارانی که در سال ۱۳۹۳ بیمه نامه مسئولیت مدنی و یا دارندگان وسایل نقلیه موتوری (شخص ثالث) را از این شرکت خریداری کرده و بیمه نامه های آنان هنوز اعتبار دارد، می رساند که برای صدور الحاقیه متناسب با نرخ دیه اعلام شده در سال ۱۳۹۴ نیازی به مراجعه حضوری به این شرکت، شعب یا نمایندگی های آن نبوده و این الحاقیه ها رأسا صادر خواهد شد".

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false