زوج‌های دانشجوی دانشگاه آزاد ۲۰۰ میلیون ریال وام ازدواج می‌گیرند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
زوج‌های دانشجوی دانشگاه آزاد ۲۰۰ میلیون ریال وام ازدواج می‌گیرند

معاون امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: زوج‌های دانشگاه آزاد ۲۰۰ میلیون ریال وام ازدواج می‌گیرند.

به گزارش "چغادک نیوز"، سعید کاردار ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با پرداخت وام ازدواج به دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلات مناسبی را برای ازدواج دانشجویان این دانشگاه ارائه خواهد کرد.

وی حمایت از ازدواج دانشجویان را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد عنوان کرد و افزود: شش هزار از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون از وام ازدواج دانشجویی استفاده کرده‌اند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه آزاد تاکید کرد: سقف وام ازدواج دانشجویی تا قبل از ششم شهریورماه سال گذشته ۱۵ میلیون ریال بود که با دستور رئیس دانشگاه آزاد مبلغ این وام‌ها به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در صورت دانشجو بودن هر دو زوج، ۲۰ میلیون تومان وام ازدواج به دانشجویان پرداخت خواهد شد، اضافه کرد: پست بانک و صندوق مهر امام رضا(ع) از شهریورماه وام ازدواج دانشجویی را از اردیبهشت‌ماه امسال پرداخت خواهند کرد.

کاردار با بیان اینکه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات دانشجویی در کوتاه مدت نداریم، ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد در مجموع ۳۲۰ میلیارد تومان وام شهریه ای دریافت کردند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false