×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انهدام ۲هزار و ۵۳۷باند موادمخدر در سال۹۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام دو هزار و ۵۳۷ باند مواد مخدر طی سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: باندی همچون تمساح خلیج می‌تواند بخشی از سیستم بانکی ما را آلوده کند و موضوع قاچاق مواد مخدر در مباحث مالی کشور قابل تامل و بررسی است.

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار علی مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به بحث ورود پول‌های کثیف که وزیر کشور مطرح کرده بود، اظهار کرد: اینکه قاچاق مواد مخدر می‌تواند در مباحث مالی هم ایجاد فساد کند شکی نیست ولی کیفیت آن در کشور ما قابل تامل و بررسی است.

وی افزود: آنچه وزیر کشور در مورد پول‌های کثیف مطرح کرده در حوزه‌های سیاسی و … ،خودشان حتما می توانند گزارشات لازم را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  با اشاره به اینکه ما در عرصه پلیسی بر اساس پرونده و مستندات صحبت می‌کنیم، بیان داشت: باندی همچون تمساح خلیج می تواند بخشی از سیستم بانکی ما را آلوده کند و بنده این موضوع را تائید می‌کنم ولی در حوزه های دیگر من مسئولیت اظهارنظر ندارم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: دستگاه‌های کشور از شکل گیری این گونه افراد که امنیت اجتماعی، اقتصادی و … را در کشور به مخاطره می اندازند، جلوگیری کنند.‎

وی با بیان اینکه سال گذشته در بخش جمع آوری معتادان ۸۷ درصد و در دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان نزدیک به ۱۸ درصد شاهد رشد هستیم، خاطر نشان کرد: طی این مدت دو هزار و ۵۳۷ باند مواد مخدر در کشور منهدم شد.

 
مطالب مرتبط

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false