منصرفین به سازمان حج مراجعه کنند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
منصرفین به سازمان حج مراجعه کنند

معاون سازمان حج و زیارت در خصوص کسانی که می خواهند با توجه به اتفاقات اخیر در عربستان از این سفر انصراف دهند گفت: ما یک مکانیزم انصراف داریم و آن دسته از کسانی که از موضوعات اخیر ناراحت هستند می توانند با مراجعه به سازمان حج انصراف دهند.

به گزارش "چغادک نیوز"، ناصر خدرنژاد معاون سازمان حج و زیارت در گفت وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین خبرها درباره لغو پروازهای عمره مفرده اظهار داشت: ما تابع تصمیماتی هستیم که مسئولین کشوری در این خصوص می گیرند؛ هر آنچه آنها تصمیم بگیرند ما هم به عنوان یک سازمان  وظیفه داریم که آن را اجرا کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر تصمیم گرفته شود که پروازها به عربستان لغو شود قطعا این اتفاق خواهد افتاد اما تا این لحظه  تمام کسانی که در این ماهها قصد اعزام به حج را دارند مشرف خواهند شد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

معاون سازمان حج و زیارت در خصوص کسانی که می خواهند با توجه به اتفاقات اخیر در عربستان از این سفر انصراف دهند خاطرنشان کرد: ما یک مکانیزم انصراف داریم و آن دسته از کسانی که از موضوعات اخیر ناراحت هستند می توانند با مراجعه به سازمان حج انصراف دهند و هیچ مشکل خاصی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false