فرار از منطقه خطر با موتور ایرانی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فرار از منطقه خطر با موتور ایرانی

روستوف با سردار ایرانی‌اش از آزمون شماره ۲۲ خود سربلند بیرون آمد تا دو پله صعود به رده دوازدهم لیگ برتر روسیه صعود کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، دو شب پیش در شرایطی که دیدار روستوف و یوفا (Ufa) صفر-صفر در جریان بود قربان بردی‌اف سرمربی روستوف با ۲ تعویض همزمان عامل اصلی پیروزی تیمش برابر حریف لقب گرفت.
بردی‌اف ترکمن تبار در دقیقه ۶۱ سردار آزمون جوان را به جای دومبیا هافبک ۲۰ ساله مالیایی وارد زمین کرد. بردی‌اف در همین لحظه دژیوبا- گلزن بازی قبل روستوف برابر اورال- را از زمین بیرون کشید تا بخارف اف را وارد ترکیب خود کند.

کاکوی گل ساز و ۲ تعویض طلایی
نقشه سرمربی روس روستوف جالب بود. قربان تصمیم گرفت سردار جوان ایرانی را در نوک خط حمله به بازی بگیرد تا بلکه از فرارهای او به گل برسد. در مقابل بخارف‌اف را به گوش چپ برد تا در سیستم ۱-۲-۳-۴ خود به خط دفاع حریف –روی سرعت این بازیکن- فشار بیاورد.
در نهایت نقشه بردی‌اف کارگر افتاد. به واقع کانگاکاکو هافبک شماره ۹ روستوف ابتدا در دقیقه ۷۸ با پاس خود از چپ در قطر سردار آزمون را پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد تا این مهاجم جوان با حرکت به درون ۱۸ قدم و زدن ضربه‌اش به زاویه مخالف دروازه‌بان حریف گل اول روستوف را وارد دروازه یوفا کند.
 

فرار از منطقه خطر با موتور ایرانی

قابل توجه اینکه سازنده گل دوم روستوف دوباره کاکو گابنی بود. این هافبک ۲۴ ساله برای اینکه تعویض دیگر بردی‌اف هم طلایی شود، این بار در دقیقه ۸۸ بخارالف را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن گل دوم میزبان را برای شادی ۷ هزار تماشاچی طرفدار روستوف به ثمر برساند.

هر ۳۶ دقیقه یک گل
سردار آزمون در روستوف عملکردی کم‌نظیر داشته است. این مهاجم ایرانی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه از روبین‌کازان به روستوف منتقل شده تا در ۴ دیدار به عنوان بازیکن جانشین وارد ترکیب تیم جدیدش شود.

سردار در مجموع مقابل لوکوموتیو مسکو، کوبال کراسنودار، اورال و یوفا تنها ۷۳ دقیقه بازی کرد اما ۲ گل به ثمر رساند که اولی (برابر کوبال) ۳ امتیازی بود. پنجشنبه هم گل سردار کمتر از یک گل ۳ امتیازی برابر یوفا رقیب جدی روستوف در پایین جدول نبود.
به ثمر رساندن یک گل در هر ۳۶ دقیقه عملکردی است که سبب شده آزمون خیلی سریع به چهره محبوب تماشاگران روستوف تبدیل شود.

۵ هفته میزبانی پی‌درپی
روستوف که حالا با کسب ۲۰ امتیاز از انتهای جدول رها شده روی پله دوازدهم لیگ ۱۶ تیمی لیگ برتر روسیه قرار گرفته است. قابل تامل اینکه بردی‌اف و شاگردان ۴ هفته پی‌درپی دیگر را خانه میزبان رقبا خواهند بود. در واقع این تیم می‌تواند پس از شکست دادن یوفا در خانه به ثبت ۴ پیروزی دیگر هم بیندیشد.

سردار آزمون و همرزمانش دوشنبه میزبان اسپارتاک مسکو تیم هفتم جدول هستند که ۳۶ امتیازی است. روستوف سپس با تورپیدو مسکو (۳۱ فروردین) دینامو مسکو (۶ اردیبهشت) و ترک گروژنی (۱۲ اردیبهشت) در خانه دیدار می‌کند.
 

فرار از منطقه خطر با موتور ایرانی

فرار از خطر با موتور گلزنی ایرانی
روستوف که تا ۵ هفته قبل تیم آخر جدول لیگ برتر روسیه بود حالا بالاتر از یوفا، تورپیدو مسکو، آرسنال تولا و آمکار پرم قرار گرفته تا با توجه به گلزنی‌های سردار ایرانی‌اش از منطقه خطر فاصله بگیرد.
این در شرایطی است که رقبای پایین جدولی روستوف در هفته‌های باقی مانده از رقابت‌ها کار دشواری را پیش روی دارند.

با این اوصاف شاید جدی‌ترین دیدار روستوف در هفته‌های آتی تقابلش با تورپیدو مسکو باشد که ۱۵ روز دیگر در شهر روستوف برگزار خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false