×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استعفای شهردار بوشهر و توضیحات رئیس شورا

شب گذشته و پس از نشست وی با برخی از اعضای شورای شهر بوشهر، آزادشهرکی متقاعد شده از سمت خود استعفاء و طی نامه ای این موضوع را به شورا اعلام کرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، یک منبع آگاه در گفتگو با «خلیج فارس» افزود: شب گذشته و پس از نشست برخی از اعضای شورای شهر بوشهر با آزادشهرکی، وی متقاعد شده از سمت خود استعفاء و طی نامه ای این موضوع را به شورا اعلام نماید.

قرار است در جلسه فوق العاده شورای شهر بوشهر درخواست استعفای آزادشهرکی بررسی و نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری تصمیم گیری شود.

شایان ذکر است در هفته جاری جلسه طرح سوال از شهردار بوشهر برگزار شده و آزادشهرکی نتوانسته بود اکثریت اعضای شورای شهر را قانع کند و در آستانه استیضاح قرار داشت.

وی همزمان با آغاز بکار شورای چهارم بوشهر در سال ۹۲ به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شد، اما عملکرد ضعیف مجموعه وی خصوصا در زمینه پروژه های عمرانی و ابهام پیرامون برخی هزینه کردها، منجر به طرح سوال ۶ تن از اعضای شورای شهر از وی شد.

توضیحات برزگرزاده درباره استعفای شهردار بوشهر

رییس شورای اسلامی شهربوشهر گفت: سعید آزاد شهرکی شهردار بوشهر تقاضای استعفای خود را به صورت کتبی تقدیم شورا کرده است.

عبدالخالق برزگر زاده روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: تصمیم گیری در مورد رد یا قبول تقاضای استعفای شهردار بوشهر در نخستین جلسه شورا که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد با حضور اعضای شورای اسلامی انجام خواهد شد.

وی یادآورشد: براساس نظر اکثریت اعضای شورای اسلامی برای ادامه کار سعید آزاد شهرکی بعنوان شهردار یا سرپرست جدید در نشست شورا تصمیم گیری می شود.

در جلسه روز یکشنبه هفته جاری جلسه طرح سوال از شهردار بوشهر درخصوص برخی موضوعات از جمله واکنش شماری از اعضای شورا در مورد پیشنهاد پرداخت مبلغ یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال ازسوی شهردار به عنوان عیدی برگزار شد و انتقاداتی در این زمینه به همراه داشت.

شش نفر از اعضای شورای اسلامی بوشهر همچنین در خصوص روند اجرای پروژه های عمرانی و ابهام پیرامون برخی هزینه کردها طرح سووال از شهردار بوشهر را کلید زده بودند.

شهردار بوشهر نیز در جلسه یادشده گفته بود پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عیدی به اعضای شورای شهر از محل فروش منزل مسکونی ام بوده است.

آزاد شهرکی از آغاز بکار فعالیت شورای چهارم بوشهر در سال ۹۲ به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false