هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در بوشهر برگزار می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی استان بوشهر گفت: برنامه‌های متنوعی هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام حسین رزمجو عصر سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی هفته هنر انقلاب اسلامی در بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی اظهار داشت: این روز به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در قالب هنر می‌توان بسیاری از سفارشات و توصیه‌های دینی را منتقل کرد، افزود: تلاش های هنرمندان باعث شده است تا فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و شهدای ما در این دوران به خوبی به نسل جدید منتقل شود.

مدیرکل امور اجتماعی استان بوشهر خواستار تلاش مضاعف برای معرفی ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی شد و اضافه کرد: باید تلاش شود که در قالب هتر ارزش‌های اسلامی به خوبی منتقل شود.

وی در ادامه به جایگاه ویژه هنر در سطح جامعه اشاره کرد و با تاکید بر اثرگذاری فعالیت‌های هنری، ادامه داد: مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر با شکوه برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوعی در این راستا اجرا می‌شود.

رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره کرد و افزود: باید تلاش شود که شاهد افزایش انسجام و وحدت و همدلی بیشتر در سال جاری باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همه افراد باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند، ادامه داد: در مذاکرات هسته‌ای نیز تیم مذاکره کننده با ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false