بیانیه پرسپولیس برای بازی با النصر عربستان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بیانیه پرسپولیس برای بازی با النصر عربستان

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در مصاف با النصر را از مهم‌ترین عوامل موفقیت سرخپوشان در این بازی دانست.

به گزارش "چغادک نیوز"، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در مصاف با النصر را از مهم‌ترین عوامل موفقیت سرخپوشان در این بازی دانست.

در این بیانیه آمده است: «پرسپولیس در طول سالیان متمادی در سخت‌ترین روزهای خود پناهی غیر از خداوند و هوادارانش نداشته است. این یک شعار نیست، باوری است که تک تک ما بارها آن را تجربه کرده‌ایم. پرسپولیس اگر زنده است بخاطر نفس‌های گرم هوادارانش است و اگر به آب و آتش می‌زند تا خود را از بند مشکلات برهاند، باز بخاطر همین هواداران است اما باز شدن گره کار پرسپولیس در لحظات حساس و دشوار فقط به دست هواداران امکان‌پذیر است. پرسپولیس حرکت دوباره‌ای را آغاز کرده است تا در مسیر تازه‌ای اهدافش را نشانه رود و هیچکس بهتر از تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند نمی‌تواند حال و هوای تازه‌ای ایجاد کند و سرخپوشان را به سوی تلاش بیشتر ترغیب نماید.

آنجا که تشویق‌های بی‌امان هواداران آزادی را برای رقیبان غیر قابل تحمل خواهد کرد و توانایی‌هایی را در تک تک سرخپوشان به ظهور می‌رساند که شاید پیش از آن تجربه‌اش نکرده‌اند.

اکنون از هواداران تقاضا داریم روزهای گذشته را فراموش کنند و روزهای پرغروری را به یاد بیاورند که ازدحام انرژی‌های آنها در آزادی و تا آخرین ثانیه‌ها بخشی از بهترین و ماندگارترین روزهای تاریخ این باشگاه پرافتخار را رقم زد. روزهایی که تشویق‌های بی‌امانشان اجازه نمی‌داد سرخپوشان گامی به عقب بردارند و حتی برای لحظه‌ای به تسلیم شدن بیندیشند و آنها را محکوم به پیشرفتن می‌کرد.

بازیکنان پرسپولیس شروع دوباره‌ای خواهند داشت. می‌دانیم هواداران خسته و آزرده از روزهای سخت هستند اما تردیدی نیست که هیچ گاه از پرسپولیس دست نخواهند کشید. از هواداران عزیز پرسپولیس می‌خواهیم نتایج گذشته را فراموش کنند و فارغ از بازی‌هایی که در لیگ انجام شد برای پیروزی‌های آسیایی دیگر به یاری سربازان تیم محبوبشان بیایند.

پرسپولیس برای ادامه صدرنشینی خود در لیگ قهرمانان آسیا در غیاب برخی از بهترین بازیکنان خود روی برترین ستاره‌ها و سرمایه‌هایش حساب می‌کند که همان هواداران هستند. اکنون زمان آن است که بار دیگر به همگان نشان دهیم کدام تیم، پرطرفدارترین در ایران و آسیا است.

چهارشنبه همه با هم، پشت به پشت هم برای سربلندی دوباره پرسپولیس مرد میدان خواهیم بود. پرسپولیس عزیزمان را در این کارزار سخت تنها نخواهیم گذاشت که پیروزی در این مصاف مسیر صعودمان را هموار خواهد کرد تا خون تازه در رگ‌های پرسپولیس به جریان بیفتد. وعده دیدار ما سکوهای ورزشگاه آزادی.»

به گزارش خبرگزاری مهر، تیمهای فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان فردا چهارشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر صفر به سود النصر به پایان رسیده بود. تماشای این بازی برای تماشاگران و هواداران رایگان است.
 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false