بهبود: از خدایم بود که در "پایتخت۴" باشم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بهبود: از خدایم بود که در "پایتخت۴" باشم

یکی از حواشی ساخت "پایتخت ۴" برای آنتن ماه رمضان شبکه یک سیما، کنار رفتن نقش بهبود با بازی مهران احمدی است که دیگر در این سری حضور ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سریال "پایتخت ۴" از اوایل اردیبهشت ماه توسط سیروس مقدم جلوی دوربین خواهد رفت با این تفاوت که این بار سریال را در ماه رمضان خواهیم دید و نه نوروز.

در عین حال مهران احمدی یکی از بازیگران اصلی و جذاب این مجموعه تلویزیونی نیز در سری چهارم نخواهد بود. اما دلیل این اتفاق چیست؟

مهران احمدی، بازیگر نقش بهبود سریال "پایتخت" در این باره گفت: فقط به دلیل همزمانی بازیم در پروژه‌ای دیگر نتوانستم در "پایتخت ۴" باشم و دلیل دیگری هم واقعا ندارد.

وی تأکید کرد: اتفاقا من از خدایم بود که باز در سریال سیروس مقدم هم باشم که متأسفانه همزمانی کار در فیلمی دیگر، اجازه نداد با گروه تولید این سریال همراه شوم.

این بازیگر تأکید داشت: مشکلی نیست و در بازیگری سینما و تلویزیون این اتفاقها زیاد می افتد و من هم چون با یک فیلم سینمایی قبل از "پایتخت ۴"، صحبت کرده بودم نشد که باز هم در این سریال باشم وگرنه علاقه هم داشتم.

"پایتخت ۴" هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و تا چند روز آینده تست گریم بازیگران پایان می‌یابد و به طور رسمی تصویربرداری از اوایل اردیبهشت کلید خواهد خورد.

بن مایه داستان این مجموعه در درون خانواده نقی معمولی اتفاق می‌افتد و طبق پیش بینی‌های انجام شده این سریال قرار است در ۲۶ قسمت برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما تهیه شود.

منبع: مهام‌نیوز

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false