افشای ناخواسته مشخصات آی مک توسط ال جی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افشای ناخواسته مشخصات آی مک توسط ال جی

اپل در تلاش برای عرضه مدل جدیدی از رایانه آی مک خود است و گفته می‌شود این سیستم از دقت تصویری بی سابقه ۸K برخوردار خواهد بود که به معنای تراکم تصویری ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ است.

به گزارش "چغادک نیوز"، اطلاعات فعلی در این زمینه در یکی از بیانیه‌های مطبوعاتی تازه شرکت ال جی افشا شده است. البته هدف ال جی افشاگری در مورد برنامه های آتی شرکت اپل نبوده، بلکه این شرکت قصد داشته در مورد آینده نمایشگرهای ۸k اطلاع رسانی نماید.

دقت و تعداد پیکسل های نمایشگرهای ۸K چهار برابر نمایشگرهای پرقدرت ۴K است. در حالی که اپل و ال جی هیچ یک اطلاعات بیشتری را در این زمینه منتشر نکرده‌اند مشخص نیست آی مک های جدید چه زمانی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرند.

اپل در اکتبر گذشته مدل جدیدی از آی مک را با نمایشگر ۲۷ اینچی و دقت تصویری ۵k عرضه کرده و لذا تا قبل از افشاگری ناخواسته ال جی تصور نمی‌شد این شرکت به این سرعت بخواهد مدل تازه ای از آی مک را روانه بازار کند.

برخی تحلیل گران معتقدند اطلاع رسانی ال جی در این زمینه نشان می‌دهد دو طرف برای ساخت آی مک های جدید در حال همکاری با یکدیگر هستند و البته برای مشاهده نتیجه این همکاری احتمالا باید تا پاییز انتظار کشید.

 

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false