×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دبیری: غرامتی به کی‌روش نخواهیم داد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با حمایت از تداوم همکاری با کی‌روش گفت که اگر همکاری فدراسیون با کی‌روش منتفی شود، غرامتی به او نخواهیم داد. او هم‌چنین تاکید کرد که هیات رییسه از کادرفنی تیم امید حمایت می‌کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، شهرام دبیری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از مواضع حمایتی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال نسبت به تداوم همکاری با کارلوس کی‌روش خبر داد و اظهار کرد: در این باره قرار است این هفته‌ جلسه‌ای را در هیات رییسه برگزار کنیم. اعضای هیات رییسه پس از جام ملت‌های آسیا ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش را مصوب کرده بودند و الان در مقطعی که اختلافاتی میان فدراسیون و او پیش آمده است بار دیگر هیات رییسه جلسه‌ای دیگر تشکیل می‌دهد تا تصمیم نهایی را بگیریم.

وی با انتقاد از صحبت‌هایی که علیرضا اسدی در جلسه با کی‌روش مطرح کرده بود، افزود: هیات رییسه بر اساس بررسی‌هایش ادامه همکاری با کی‌روش را تصمیم گرفته بود و در این بررسی‌ها گزارش مثبت مرتضی محصص از سوی کمیته‌ فنی فدراسیون هم بود. بنابراین معتقدم صحبت‌های متناقض و متفاوت دیگری نباید در جلسه کی‌روش و دبیر کل فدراسیون ردوبدل می‌شد. همه می‌دانیم تصمیم گیری در جای دیگری انجام می‌شود و صحبت‌های دبیر کل با کی‌روش تنها نظرات شخصی خودش بوده نه اعضای هیات رییسه فدراسیون. کی‌روش را هنگام ترک ایران در هواپیما دیدم و با او صحبت کردم. کی‌روش از این که یک مقام رسمی در فدراسیون خطاب به او صحبت از دلالی، دزدی و … انجام داده ناراحت و دلسرد بود اما تمایل به ماندن در ایران داشت. مقام دبیر کل فدراسیون ماهیت اجرایی دارد و حتی ایشان عضو هیات رییسه هم نیست.

دبیری در پاسخ به این سوال که اگر بعد از جام ملت‌های آسیا همکاری با کی‌روش مصوب شده پس چطور هیات رییسه دوباره برای این موضوع تشکیل جلسه می‌دهد گفت: ما در کلیات مصوب کردیم که فدراسیون با کی‌روش همکاری کند اما جزئیات خاصی مطرح نشد. الان ظاهرا او گفته است نمی‌خواهد در ایران بماند. این صحبت را علی کفاشیان، رییس فدراسیون داشت و به من گفت کی‌روش در ایمیلی عنوان کرده که نمی‌خواهد دیگر سرمربی تیم ملی ایران باشد. حالا با شرایط به وجود آمده هیات رییسه می‌بایست دوباره جلسه‌ای داشته باشد.

وی با بیان این که موضوع غرامت‌ها در قطع همکاری احتمالی با کی‌روش اهمیت زیادی دارد گفت: ما باید در فدراسیون شرایط را بسنجیم. اگر کی‌روش تمایل به رفتن داشته باشد، باید تکلیف غرامت‌ها مشخص شود. آنچه برای ما اهمیت دارد فدراسیون پولی بابت جدایی کی‌روش نپردازد.

دبیری با بیان این که اکثر اعضای هیات رییسه موافق حضور کی‌روش هستند، گفت: با اعضای هیات رییسه فدراسیون صحبت داشتم، اکثر آنها موافقند اما معتقدند سرمربی تیم ملی باید درباره عملکردش هم باید جوابگو باشد. نظر شخصی من که مثبت است و فکر می‌کنم بهتر از این مربی نمی‌توانیم به ایران بیاوریم. شاید با کی‌روش در آینده هم نتیجه‌ ای نگیریم اما حداقل بیشترین احتمال را برای نتیجه‌گیری خواهیم داشت.

وی افزود: تاکنون در این سطح به ایران نیامده است و الان هم چندین سال است که در ایران حضور داشته بهتر است حفظش کنیم. از طرفی موضوع دخالت کی‌روش در تیم امید هم منطقی نیست. تیم امید به اندازه کافی مربیان با تجربه در کادر خودش می‌بیند و نیازی به دخالت و نظارت کی‌روش ندارد.

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره عملکرد تیم امید نیز گفت: از این که تیم امید به مرحله بعدی صعود کرده خوشحالیم اما نباید به عربستان در ایران می باختیم. به هر حال این تیم باید حمایت شود تا نتایج خوبی در مرحله نهایی انتخابی المپیک بگیرد. الان هم زمان تغییرات در کادرفنی نیست. تیم آماده ای بسته شده و بهتر است به مسیرش ادامه دهد.

دبیری درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال نیز گفت: در آخرین صحبتی که با کفاشیان داشتم او آماده نشدن گزارش‌های مالی را دلیل برگزار نشدن مجمع در اسفند ماه ۹۳ عنوان کرد و بنابر اطلاعاتی که به من داد فکر می‌کنم مجمع فدراسیون اواخر فروردین ماه برگزار شود.

** برای تعامل میان وزارتخانه و فدراسیون تلاش می‌کنم

وی از تلاشش برای ایجاد ارتباط بهتر بین فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان هم خبر داد و گفت: همه تلاشم را می‌کنم و با مسئولان وزارتخانه مذاکراتی داشته باشم تا میان فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان تعامل بیشتری برقرار باشد و وزارتخانه از فدراسیون حمایت بیشتری داشته باشد.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false