توضیح ساعی درباره مرگ عموی خود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توضیح ساعی درباره مرگ عموی خود

عموی ۶٠ ساله تکواندوکار معروف کشورمان، پس از جر و بحث با پیمانکاران شهرداری به دلایلی جان خود را از دست داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، ساعت ٢ بعد از ظهر روز ١٢ فروردین به ماموران پلیس خبر رسید که مردی ۶٠ ساله در یک باشگاه سوارکاری به طرز مشکوکی جان باخته است. خیلی زود کارآگاهان به همراه حسین پور، بازپرس شعبه ۵ دادسرای جنایی تهران راهی محل حادثه شدند تا در این‌خصوص تحقیقات لازم را انجام دهند. با حضور ماموران مشخص شد که مرد میانسالی به طرز مشکوکی به کام مرگ فرو رفته است.

تجسس‌ها نشان داد که این باشگاه سوارکاری متعلق به ‌هادی ساعی، تکواندوکار معروف کشورمان است که عمویش پس از درگیری با پیمانکاران شهرداری به طرز مشکوکی جان باخته است. ماجرا از این قرار بود که وقتی شهردار منطقه از این باشگاه دیدار کرده بود، متوجه شد که زباله‌های درون سطل از سوی ماموران شهرداری به بیرون منتقل نمی‌شود و مسئولان باشگاه خودشان باید این زباله‌ها را تا بیرون باشگاه حمل کنند. شهردار پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله با ماموران شهرداری همان منطقه تماس گرفته و از آنها خواسته بود تا برای حمل زباله به باشگاه بیایند. وقتی پیمانکاران شهرداری برای انتقال زباله‌ها به این باشگاه رفته بودند به دلیل نارضایتی با ‌هادی ساعی و عمویش درگیر شده بودند.

شاهدان ماجرا در تحقیقات به ماموران گفتند: "این دو پیمانکار شهرداری که یکی راننده و دیگری هم کارگر بود، پس از اینکه با عموی‌ هادی ساعی درگیر شدند، که در نهایت عموی‌ هادی ساعی نقش زمین شد و جان خود را از دست داد.

بنابراین جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.‌ هادی ساعی نیز برای مشخص شدن میزان مصدومیتش به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین کارآگاهان پس از اطلاع از این حادثه به دستور بازپرس، دو پیمانکار شهرداری بازداشت کردند، اما این این دو پیمانکار هرگونه دخالت در مرگ مرد میانسال را انکار کردند."

این درحالی است که تحقیقات نشان می‌دهد عموی‌ هادی ساعی دارای عارضه قلبی بود. تحقیقات در خصوص این پرونده تا اعلام نظریه پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ همچنان ادامه دارد و تا آن زمان نمی‌توان مقصر اصلی این حادثه را مشخص کرد.

این باشگاه سوارکاری(آریا) با حمایت این عضور شورای شهر مدت‌‌ها است در پارگ جنگلی بزرگ غرب تهران(چیتگر) محدوده کلانتری ۱۸۱ عوارضی فعالیت می‌کند و مشکلاتی برای مردم به وجود آورده است و شنیده‌ها حکایت از عمل جراحی قلب عموی این ورزشکار معروف کشورمان به نام "مهر علی" می‌دهد که مدت‌‌ها پیش در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران انجام شده است.

این گزارش می‌افزاید، این دو متهم که با یکدیگر برادر بودند به نام امیر و حمید به اتهام تثبیب در فوت عموی هادی ساعی هم اکنون در زندان به سر می‌برند. البته گفته می‌شود هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی بدن متوفی دیده نشده است.

ابولفضل قناعتی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: بر اساس گفتگویی که من شخصا با هادی ساعی داشتم وی اظهار کردند که در پی یک درگیری لفظی که بین عموی وی و پیمانکاران بخش زباله و رفت و روب شهرداری رخ داده متاسفانه عموی وی عصبانی شده و با بالارفتن فشار او متاسفانه فوت می کنند.

عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وضعیت هادی ساعی و اینکه اعلام شده بود در این درگیری ساعی نیز از ناحیه پا مجروح شده است، گفت: من در خصوص وضعیت خودشان نیز از وی سوال کردم که حال وی خوب است اما اعلام کردند که در این درگیری یک شی با پای وی برخورد کرده اما نمی توان گفت که این شی را پیمانکار شهرداری پرتاب کرده و یا خیر اما به هر حال پای ساعی دچار جراحت شده است.

قناعتی خاطر نشان کرد: هادی ساعی فردا و در صحن علنی شورا در این خصوص توضیحات خواهند داد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false