×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هنوز اقدامی در مورد جزئیات صورت نگرفته است / این توافق گامی برای نشست های بعدی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهرگفت:هنوز هیچ اقدام عملی در مورد جزئیات صورت نگرفته است ، تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران و ۵+۱ باید در طول این مدت جزئیات را مورد بررسی قرار دهند تا سود و ضرر این توافق برای جمهوری اسلامی ایران مشخص شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالله فاتحی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سپاس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده اعتماد دارد، اظهار داشت: اصل این توافق نظر مثبتی است و مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده اعتما دارد و این تیم در یک چارچوبی که خط قرمز ها در آن رعایت می شود عمل خواهد کرد.

فاتحی ضمن اشاره به اینکه توافقات هنوز اجرایی نشده است و نتیجه آن مشخص نیست، افزود: در نشست های لوزان سوئیس تیم مذاکره کننده ایران و ۵+۱  کلیات را مورد بحث قرار دادند و نتیجه این بیانیه در تیر ماه سال جالی معلوم خواهد شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه هنوز هیچ اقدام عملی در مورد جزئیات صورت نگرفته است، بیان کرد: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران و ۵+۱ باید در طول این مدت جزئیات را مورد بررسی قرار دهند تا سود و ضرر این توافق برای جمهوری اسلامی ایران مشخص شود.

این فعال سیاسی استان با توجه به اینکه این توافق گامی برای نشست های بعدی است، عنوان کرد: اوباما و دموکرات ها نمی خواهند وارد جنگ تازه ای شود بلکه به دنیا نشان دهند که طرفدار صلح و سازش و حقوق بشر و انسان دوستانه هستند.

وی با توجه یه اینکه آمریکا به این توافق احتیاج دارد خاطر نشان کرد: آمریکا دوستدار سازش با ایران است، اما لابی صهیونیستی به دلیل اینکه احساس خطر می کند اجازه نمی دهد مگر اینکه مطمئن شود در این معامله سودی خواهد داشت.

فاتحی با توجه به فتوای امام خامنه ای در خصوص اینکه ایران سلاح هسته ای نمی خواهد، تاکید کرد: آمریکا قطعا جلوی اتمی شدن جمهوری اسلامی ایران را خواهد گرفت و کشور ایران به دنبال دست یابی به سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر ضمن اشاره به اینکه صهیونیست ها نفوذ زیادی در آمریکا دارند، یادآور شد: این توافق اگر به خوبی انجام شود تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران ملاحظه برخی را مسائل خواهند کرد.

این فعال سیاسی استان با توجه به اینکه تیم مذاکره کننده باید دقت نظر بیشتری در آینده داشته باشد گفت: تیم مذاکره کننده باید دقت نظر بیشتری در اجرای این توافق داشته باشند تا فریب کاری، امریکایی ها نتواند آنها را دور بزند.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه ایران و آمریکا به دنبال توافق خوب هستند، اذعان داشت: این توافق برد برد است و آمریکا می خواهد که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نکند و ایران نیز می خواهد به غنی سازی خود ادامه دهد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false