همدلی و همزبانی به معنای خوداری از نقد دلسوزانه نیست/ بیانیه لوزان دارای ابهامات فراوانی است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
همدلی و همزبانی به معنای خوداری از نقد دلسوزانه نیست/ بیانیه لوزان  دارای ابهامات فراوانی است

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: همدلی و همزبانی به معنای خوداری از نقد دلسوزانه نیست و دولت محترم نیز باید با نقد هایی که باعث رشد آنها می شود، استقبال کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد خدری معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در اولین جلسه شورای سیاسی حزب موتلفه در سال جدید گفت: نوروز واژه ی است مرکب از دو جزء که روی هم به معنای روز نوین است و بر نخستین روز از نخستین ماه سال خورشیدی آنگاه که آفتاب به برج حمل انتقال می یابد، اطلاق می شود نوروز برابر با اول فرودین ماه (تقویم شمسی)، جشن آغاز سال و یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران باستان است . ظاهراً خاستگاه نوروز در ایران باستان بوده است . نوروز در اسلام هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است .

خدری در ادامه افزود: بر اساس آموزه های دین اسلام، قیام قائم آل محمد (ص)، روز غدیر، آرام گرفتن کشتی نوح نبی (ع)، در نوروز اتفاق افتاده و خواهد افتاد. همچنین نوروز روزی است که پیامبر (ص)، امام علی (ع) را بر دوش خود گرفت تا بت های قریش را از کعبه به زیر افکند.

خدری در ادامه به تقارن شهادت حضرت فاطمه (س) و عید نوروز پرداخت و گفت: مردم ولایتمدار با حضور باشکوه خود در مراسم سوگواری با نوی دو عالم سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که فرهنگ ولایتمداری در جان و دل آنها جریان دارد و محبت اهل بیت علیهم السلام را بر همه چیز مقدم داشته و خواهند داشت .

خدری همچنان افزود: شرکت مردم در مراسم سوگواری مادر سقای دشت کربلا حضرت فاطمه ام البنین نیز نشان دیگری از ولایتمداری مردم در  ایران اسلامی است.

خدری در ادامه به سالگرد رحلت جانگداز یادگار حضرت امام (ره) پرداخت و گفت: حاج احمد آقا نمونه بارز یک انسان کامل و ولایتمدار بود که همیشه کمک کار امام و رهبری در تمامی مراحل انقلاب بوده و ساده زیستی و اخلاص وی زبانزد همه افراد انقلابی است .

خدری در ادامه به تشریح تفاهم لوزان پرداخت و گفت: آنچه در لوزان اتفاق افتاد دارای ابهامات فراوانی است، لذا باید منتظر ماند این توافقات، مراحل قانونی خود را طی کند و سپس درباره آن قضاوت کرد.

خدری در پایان به تشریح سال همدلی و همزبانی دولت با مردم و حدت اصولگرایان پرداخت و گفت: همدلی و همزبانی به معنای خوداری از نقد دلسوزانه نیست و دولت محترم نیز باید با نقد هایی که باعث رشد آنها می شود، استقبال کند.

خدری افزود: وحدت و اتحاد اصولگرایان در سراسر کشور محقق شده ولی هنوز گزینه های نهایی اصولگرایان در استان برای مجلس شورای اسلامی معرفی نشده اند  و تا روز ثبت نام امکان ورود افراد اصلح وجود دارد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false