ثبت‌نام پذیرش در حوزه‌های علمیه استان بوشهر تمدید شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ثبت‌نام پذیرش در حوزه‌های علمیه استان بوشهر تمدید شد

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از تمدید ثبت‌نام پذیرش در حوزه‌های علمیه استان بوشهر تا ۲۵ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با فارس از تمدید ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه سراسر کشور خبر داد، و گفت: ثبت از روز گذشته چهارم بهمن ماه سال ۹۳ آغاز شده است و تا پایان ۲۵ فروردین ماه سال جاری تمدید شده است

وی درباره تاریخ برگزاری آزمون گفت: آزمون رأس ساعت ۹ روز جمعه ۲۸ فروردین ماه سال ۹۴ در دو مصلی جمعه بوشهر و کنگان برگزار می شود.

وی داشتن برخورداری از طلاحیت های اعتقادی، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران (کسانی که دارای شناسنامه یا کارت ملی جمهوری اسلامی ایران باشند) برخورداری از سلامت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه و نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه را از شرایط عمومی داوطلبان برای شرکت در آزمون عنوان کرد.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به شرایط اختصاصی دوره بلند مدت، گفت: قبولی حداقل پایه هشتم دوره اول آموزش متوسطه و سوم راهنمایی با حداکثر سن ۱۸ سال و تعهد تحصیل تمام وقت حداقل تا پایان سطح یک را از شرایط این دوره عنوان کرد.

وی اضافه کرد: داوطلبان دارای مدرک کاردانی و بالاتر نباید در زمان ثبت نام بیش از یک از تاریخ فراغت تحصیلی آنان گذشته باشد همچنین سنوات تحصیلی بالاتر از سوم راهنمایی و مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در ادامه به شرایط اختصاصی دوره پنج ساله سفیران هدایت پرداخت، و گفت: داشتن مدرک دیپلم برای متولدین سال ۱۳۷۴، تعهد تحصیلی تمام وقت به مدت دوره و تعهد خدمت تبلیغی در مناطق مورد نیاز از شرایط این دوره است.

حجت الاسلام نعمتی گفت: حافظان حداقل یک ششم قرآن کریم یا نهج البلاغه و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و داوطلبان مناطق محروم، از امتیاز در پذیرش برخوردارخواهند بود

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false