×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
موفقیت مذاکرات لوزان نتیجه حمایت رهبری از دولت است

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت تیم جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای لوزان سوییس نتیجه حمایت بی دریغ مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید است.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت السلام محمد مهدی پورفاطمی روز جمعه درگفت وگو با ایرنا افزود: تیم مذاکره کننده ای که به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی ایران و با ریاست دکتر ظریف در برابر شش قدرت بزرگ جهان در مذاکرات لوزان حضور داشت یک سر و گردن بالاتر بودند.

وی یادآورشد: موفقیت کسب شده که بر مبنای رهنمود های مقام معظم رهبری حاصل شد بعنوان یک برگ برنده و سترگ افتخار آمیز برای ملت ایران در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.

نمایند مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باتوجه به مفاد بیانیه و توافق حاصل شده از مذاکرات لوزان ، در آینده نه چندان دور تاثیر مثبت آن در سرعت بخشی به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مشاهده خواهد شد.

پورفاطمی ادامه داد: پافشاری بر اصول و مواضع به حق ملت و نظام اسلامی توسط تیم مذاکره کننده هسته ای و لحاظ آن در مفاد بیانیه توسط گروه ۱+۵ حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا اثبات کرد.

وی با تبریک این پیروزی به ملت ، رهبری و دولت گفت: باید بپذیریم که باید با دنیا در ارتباط و تعامل متقابل باشیم و دستاورد مذاکرات لوزان نیز زمینه ساز تحقق این مهم است.

مفاد بیانیه پایانی لوزان پنجشنبه شب در پایان هشتمین روز مذاکرات ایران و ۱+۵ صادر و توسط ظریف وزیر امور خارجه ایران و موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دانشگاه پلی تکنیک لوزان سوییس قرائت شد.

ظریف صبح روز جمعه در بدو ورود به تهران با اشاره به بیانیه پایانی لوزان گفت: مجموعه راه حل های اعلام شده در این بیانیه می تواند مبنای سند نهایی مذاکرات هسته ای باشدک

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false