سوشا مکانی از پرسپولیس اخراج شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سوشا مکانی از پرسپولیس اخراج شد

سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با نظر حمید درخشان از این تیم اخراج شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ برابر تیم راه آهن متوقف شد.

سوشا مکانی پیش از این مسابقه وقتی متوجه شد در ترکیب اصلی قرار ندارد، بعد از جر و بحث با حمید درخشان، از اردوی پرسپولیس خارج شد و جمع سرخپوشان را ترک کرد. مسئله‌ای که با واکنش تند سرمربی پرسپولیس مواجه شده است. حمید درخشان در نشست خبری پس از بازی با راه آهن و در جمع خبرنگاران درباره وضعیت سوشا مکانی گفت: مگر من تا حالا به سوشا مکانی میدان نداده بودم؟ مگر پای او نایستاده بودم؟چرا باید امروز قهر می کرد و می رفت؟

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این آدم نشان داد که خیلی در تصمیم گیری هایش ثبات ندارد. من خیلی پای سوشا مکانی ایستادم. پس کی باید به دروازه بان دوم تیم فرصت می دادم. سوشا مکانی با تیم ملی بوده و در برگشت ما خواستیم به وی استراحت بدهیم. این دلیل نمی شود که وی بخواهد قهر کند و برود. این دروازه بان دیگر در تیم من جایی ندارد. من به صراحت اعلام می کنم تا وقتی من در تیم هستم جایی در پرسپولیس ندارد. او باید برود با باشگاه تسویه حساب کند. با کاری که ایشان کرد بهتر است که دیگر سراغ پرسپولیس را نگیرد.

 
منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false