×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تلفات جاده‌ای دشتی در ایام نوروز کاهش یافت/ تصادف فوتی نداشته‌ایم

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی از کاهش تلفات جاده‌ای در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمید بردستانی ظهر شنبه در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان دشتی با تبریک فرا رسیدن سال جدید از تلاش‌های اعضا ستاد تقدیر کرد و اظهار داشت: به‌حمدالله با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد رضایت‌مندی خوبی در بین مسافرین نوروزی در سطح شهرستان هستیم.

وی افزود: تاکنون چهار جلسه تشکیل شده و تمامی کارهای طبق دستور العمل های ارائه شده انجام شده است.

بردستانی ادامه داد: طبق اعلام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، شهرستان دشتی در ارسال آمارهای روزانه مسافرین نوروزی در سطح استان رتبه اول و در کشور رتبه ۹۳ را کسب کرده است.

وی بیان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته توسط مسئولان استانی و شهرستانی از کمپ‌های نوروزی و خدمات ارائه شده اعلام رضایت‌مندی کردند و این موضوع مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

۱۳ هزار نفر در سطح شهرستان دشتی اقامت کردند

وی با بیان اینکه میزان اقامت مسافرین نوروزی در سطح شهرستان بیشتر از سال گذشته شده بیان کرد: تاکنون حدود ۱۳ هزار نفر در سطح شهرستان اقامت کرده و از مکان‌های تفریحی و گردشگری شهرستان بازدید کرده‌اند.

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری دشتی از کاهش تلفات جاده ای در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه تصادف منجر به فوت در ایام نوروز در شهرستان اتفاق نیافتده است و تصادف جرحی نیز انگشت شمار است.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۹ کیلومتر از نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای شهرستان اصلاح شده که این موارد نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده ای داشته است.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false