بیانیه تیم ملی:جان‌باختن دو خبرنگار ورزشی جامعه ورزش و رسانه را در بهت فرو برده است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بیانیه تیم ملی:جان‌باختن دو خبرنگار ورزشی جامعه ورزش و رسانه را در بهت فرو برده است

کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار بیانیه ای در غم جان باختن دو خبرنگار ورزشی نوشتند:تلخی این حادثه چنان سنگین است که جامعه ورزش و رسانه‌ای کشور را در بهت فرو برد و اعضای تیم‌ملی را مانند دیگر مردم ایران داغدار کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی سانحه هوایی در خط هواپیمایی جرمن وینگز که به کشته شدن ۱۵۰ نفر از جمله ۲ خبرنگار ورزشی از ایران انجامید کادر فنی، اداری و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای این حادثه غم انگیز را به خانواده این ۲ عزیز، جامعه ورزش و رسانه‌ای ایران تسلیت گفتند.

در این بیانیه آمده است: "تلخی این حادثه چنان سنگین است که جامعه ورزش و رسانه‌ای کشور را در بهت فرو برده است. از دست دادن ۲ تن از پرتلاش‌ترین خبرنگاران ورزشی که سال‌های زیادی برای اعتلای ورزش ایران قلم زده‌اند، اعضای تیم ملی را مانند دیگر مردم ایران داغدار کرده است. اکنون که مشیت الهی چنین حکم کرده است از پروردگار برای این ۲ عزیز غفران الهی و برای خانواده، نزدیکان و همکاران آنها صبر مسئلت داریم."

میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز، شنبه گذشته به همراه اعضای تیم ملی به اتریش سفر کردند و پس از یک روز حضور در وین به بارسلون سفر کردند تا پس از پوشش خبری بازی بارسلونا و رئال مادرید، برای ارسال اخبار بازی ایران برابر شیلی و سوئد بار دیگر در کنار تیم ملی حاضر شوند اما در سانحه هوایی فرانسه جان به جان آفرین تسلیم کردند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false