جرایم خشن در استان بوشهر کاهش یافت/ کشف ۵ میلیون عدد مواد محترقه | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جرایم خشن در استان بوشهر کاهش یافت/ کشف ۵ میلیون عدد مواد محترقه

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در سال جاری جرایم خشن در استان بوشهر کاهش یافت.

به گزارش "چغادک نیوز"، سردار حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر شنبه در دیدار استاندار بوشهر با فرماندهان و کارکنان انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی در سال ۹۳ برای بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح استان بوشهر صورت گرفته و شاهد دستیابی به نتایج بسیار خوبی بودیم.

وی ادامه داد: در زمینه‌های مبارزه با جرایم خشن، مقابله با مواد مخدر، حوزه راهنمایی و رانندگی، سرقت و قتل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و … طرح‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی در سطح استان بوشهر اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش هفت درصدی جرایم خشن در استان بوشهر طی سال ۹۳ خبر داد و اضافه کرد: امسال ۱۰۵ درصد از جرایم خشن در استان بوشهر کشف شد.

وی افزود: امسال در استان بوشهر قتل نیز ۲۳ درصد کاهش یافت و در زمینه کشفیات قتل آمار ۱۶۳ درصدی را داشتیم که ۱۰۰ درصد آن مربوط به امسال و ۶۳ درصد نیز مربوط به سنوات قبل بود.

عباس‌زاده با بیان اینکه در سال جاری کمترین حوادث و تلفات را در روز چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر شاهد بودیم، خاطرنشان ساخت: پنج میلیون عدد مواد محترقه در استان بوشهر کشف شد.

وی همچنین از افزایش ۱۰ درصدی کشفیات سلاح و مهمات و سوخت طی سال جاری در سطح استان خبر داد و افزود: امسال سه هزار و ۳۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false