×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جهانبخش و آزمون به تیم امید می روند/ کی‌روش هم استعفا نمی دهد

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان طاقت انتقاد شنیدن را ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، علی کفاشیان در مورد سفرش به قرقیزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه نایب رئیس AFC در بخش آسیای مرکزی هستم به قرقیزستان رفتم تا در مورد توسعه فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌های آینده با مسئولان این فدراسیون گفت‌وگو کنم و اتفاقاً جلسه خوبی داشتم.

وی افزود: هنوز انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار نشده است و من به صورت رسمی نایب رئیس این کنفدراسیون نشده‌ام اما با توجه به اینکه کسی برای این پست کاندیدا نشده نایب رئیسی من قطعی است. من هم رفتم به قرقیزستان تا در خصوص این مسئله از مسئولان فدراسیون این کشور تشکر کنم. در مجموع قرار شد اردیبهشت ‌ماه اعضای آسیای مرکزی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران بیاید و بعد از آن جلسه‌ای هم در ازبکستان برگزار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه قبلاً با اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا آشنایی داشته است، در مورد برنامه‌های بخش آسیای مرکزی این کنفدراسیون خاطرنشان کرد: قرار شد در خصوص تقویم مسابقات و همچنین برنامه‌های آینده با هم صحبت کنیم.

کفاشیان درباره آخرین وضعیت علیرضا جهانبخش و سردار آزمون و حضور این بازیکنان در تیم ملی و یا تیم امید گفت: از همان اول هم گفته‌ام که اولویت ما حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید است. البته کی‌روش معتقد بود که بازی‌های انتخابی المپیک در فروردین‌ماه اهمیت کمی دارد اما ما معتقدیم که کم اهمیت‌ترین بازی‌ها برای ما پراهمیت‌ترین بازی‌هاست. با توجه به اینکه از حریفان تیم امید شناخت چندانی نداریم حتماً باید جهانبخش و آزمون با تیم امید باشند.

وی در واکنش به اظهارات کارلوس‌کی‌روش مبنی بر اینکه اگر جهانبخش و آزمون برای اردوی اروپا در اختیار او نباشند با فدراسیون فوتبال قطع همکاری می‌کند، خاطرنشان کرد: این نظر ایشان است اما باز هم تأکید می‌کنم که تیم امید به جهانبخش و آزمون نیاز دارد و این دو بازیکن باید این تیم را همراهی کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا امکان دارد کارلوس کی‌روش از سمتش استعفا کند، گفت: کی‌روش با ما قرارداد دارد و با توجه به اینکه یک مربی حرفه‌ای است استعفا نمی‌دهد.

کفاشیان در خصوص اختلافات اسدی و کی‌روش هم عنوان کرد: به نظرم کی‌روش طاقت انتقاد شنیدن را ندارد. البته من به او گفتم که گاهی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم به من انتقاد می‌شود اما من تحمل می‌کنم. بالاخره همه نظرها با هم یکی نیست. البته فکر می‌کنم چون کی‌روش در چهار سال گذشته همیشه من را خوشحال و خندان دیده و البته خوش‌اخلاق از انتقادها ناراحت می‌شود.

وی ادامه داد: به کی‌روش گفتم که کارنامه او مشخص است و هم هیئت رئیسه و هم کمیته فنی کار او را قبول دارند و به عنوان سرمربی تیم ملی پذیرفته‌اند اما ممکن است برخی مواقع انتقاد هم مطرح شود. به هر حال باید کی‌روش کارش را انجام دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات حبیب کاشانی مبنی بر اینکه کی‌روش با دشمنی فرضی در جنگ است، گفت: من اینگونه مسائل را نمی‌پسندم. هم کاشانی باید از کی‌روش حمایت کند و هم کی‌روش از تیم امید و سرمربی آن حمایت کند.

کفاشیان درباره اینکه در صورت عدم حضور آزمون و جهانبخش و عدم احتمالی نتیجه‌گیری تیم امید ممکن است کاشانی بهانه‌گیری کند، عنوان کرد: ما هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت تیم امید نداریم و تمام امکانات را در اختیار سرمربی تیم امید قرار می‌دهیم.

وی در خصوص لغو نشست خبری اسدی و کی‌روش عنوان کرد: بالاخره باید به طریقی سر شما گرم شود!

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است همراه با تیم ملی به اردوی اتریش و سوئد برود، خاطرنشان کرد: به اردوی سوئد و اتریش نمی‌روم و البته قصدی هم برای سفر به کیش ندارم. می‌خواهم فردا به محل تمرین تیم امید بروم.

 

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false