×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ایجاد ۲۹ کمپ برای اسکان مسافران نوروزی دراستان بوشهر

سرپرست امورعمرانی استانداری بوشهرگفت:برای اسکان مسافران نوروزی ۲۹ کمپ در شهرهای مختلف این استان ایجاد شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،محمد حسن باستی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: همچنین دو هزارو ۲۰۵ کلاس درس نیز در ۳۳۸ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

وی یادآورشد: ستاد تسهیلات سفر استان بوشهر در قالب ۱۱ کمیته از دیماه تاکنون برنامه های خود را آغاز کرده است و تمهیلات لازم برای ارایه خدمات رسانی مطلوب در قالب تامین سوخت، اقلام مواد غذایی و دیگر امور مرتبط انجام شده است.

سرپرست امور عمرانی استانداری بوشهر اضافه کرد: برای ایمنی آمد و شد وسایط نقلیه مسافران در محورهای ارتباطی نیز ۱۰۰ دستگاه خودرو گشتی بر کنترل امور ترافیکی نظارت دارند.

وی گفت: برای نخستین بار امسال پایگاه امداد اورژانس هوایی نیز در قالب یک فروند بالگرد توسط جمعیت هلال احمر در استان بوشهر فراهم شده است.

باستی افزود: امسال دو هزارو ۷۸۰ پروژه عمرانی در استان بوشهر با اعتبار هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اجرایی شد که شماری از آنها در هفته دولت و دهه فجر به بهره برداری و مابقی نیز از روند پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز گفت: استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری به خصوص ایام تعطیلات عید ممنوع است.

سعید زرین فر افزود: از مجموع ۵۰ نمازخانه بین راهی ساخته شده در استان بوشهر هم اینک ۱۷ نمازخانه فعال است که دستگاههای متولی برای بهره برداری از این فضاهای معنوی به خصوص در ایام نوروز برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه دولت با ارسال لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی بوشهر به وعده خود در برابر بوشهریها عمل کرد ادامه داد: هرچند در دولت های گذشته اقدام هایی توسط استانداران برای این مهم انجام شده بود اما هیچکدام به نتیجه نرسیده بود .

زرین فر یادآورشد:رایزنی استاندار بوشهر با بخش های مختلف و حمایت دولت منجر به تحقق این مطالبه دیرینه مردم این استان درهیات دولت شد که با مصوب شدن آن توسط مجلس شورای اسلامی نقش مهمی دررونق اقتصادی ملی فراهم می شود.

ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false