کارتر: آمریکا در مقابله با داعش توجهی به مرزها ندارد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کارتر: آمریکا در مقابله با داعش توجهی به مرزها ندارد

وزیر دفاع آمریکا گفت این کشور به دنبال مقابله با تروریستهای داعش بدون توجه به مرزهای جغرافیایی و سیاسی است.

به گزارش "چغادک نیوز"، وزیر دفاع آمریکا گفت این کشور به دنبال مقابله با تروریستهای داعش بدون توجه به مرزهای جغرافیایی و سیاسی است.
 
به گزارش یو اس ای تودی، «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا امروز با حضور در کمیته استماع کنگره به سوالات اعضای کمیته روابط خارجی سنا پاسخ داد. وی با اشاره به لایحه نظامی دولت اوباما برای مقابله با داعش مدعی شد آمریکا به به دنبال مقابله پایدار با تروریسم است.
 
وزیر دفاع آمریکا با اشاره به گستره فعالیت تروریست ها از عراق و سوریه گرفته تا افغانستان گفت این گروه نشان داده می تواند فعالیت های خود را به خارج از منطقه گسترش دهد. وی در عین حال تاکید کرد دادن مجوز عملیات نظامی به ارتش آمریکا به معنای حضور گسترده و طولانی مدت نظامیان این کشور همانند اشغال عراق و افغانستان نخواهد بود.
 
لایحه جدید دولت اوباما برای گرفتن مجوز استفاده از نیروهای نظامی به بهانه مقابله با تروریسم در منطقه، شامل شرکت این نیروها در عملیات زمینی نیز می شود. طی این لایحه رئیس جمهوری هر شش ماه یکبار ملزم به ارائه گزارش فعالیت ها و وضعیت عملیات به کنگره است. در این لایحه که برای سه سال در نظر گرفته شده، بر لزوم نبرد با تروریسم بدون توجه به مرز بندی های جغرافیایی تاکید شده است.
 
اشتون کارتر در دفاع از این لایحه گفت این دوره سه ساله به رئیس جمهوری و کنگره بعدی آمریکا نیز فرصت خواهد داد عملیات نظامی علیه تروریسم را ارزیابی کنند. وی همچنین یادآور شد: نمی توانم به شما بگویم که مقابله با داعش در این سه سال به پایان خواهد رسید.

 
منبع: ایسنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false