همایش بین المللی ، بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار بر گزار می شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
همایش بین المللی ، بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار بر گزار می شود

دبیر همایش بین المللی بو شهر دو قرن مقاومت گفت : همایش بین المللی ، بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعماردر گورستان متجاوزین انگلیسی در بوشهر برگزار می شود

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد میرزایی دبیر همایش بین المللی "بوشهر دو قرن مقاومت" در جمع خبر نگاران اظهار داشت: این همایش بین المللی روز جمعه ۲۲ اسفند (همزمان با روز بزرگداشت شهدا) ساعت ۱۹ با حضور مبارزین انقلابی کشورهای اسلامی و سخنرانی سردار سعید قاسمی و دکتر حسن عباسی در محل گورستان متجاوزین انگلیسی در  محله بهمنی شهر بوشهر  برگزار خواهد شد.

میرزایی بیان کرد: رسانه های ملی و بین المللی از قبیل شبکه های افق، العالم، پرس تی وی، المیادین برای پوشش خبری در این همایش ما را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: در این همایش بین المللی قرار از ترانه های جدید حامد زمانی و ساسان نوذری، هنرمند جوان بوشهری نیز رونمایی شود.

دبیر برگزاری این همایش با توجه به هدف از برگزاری این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش بزرگ و بین المللی معرفی و تجلیل  از شهداء، علماء و قهرمانان مبارزه با استعمار، معرفی  چهره خبیث استعمار انگلیس و معرفی استان بوشهر به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار انگلیس است.

وی ضمن اشاره به دیگر برنامه های این همایش خاطر نشان کرد: از جمله برنامه های این همایش برگزاری مسابقات آثار ادبی و هنری در قالب شعر، متن ادبی، داستان، کاریکاتور، اینفوگرافیک، نماهنگ و گرافیک و شناسایی  قهرمانان و مبارزین ضد استعماری خواهد بود.

این کارشناس تاریخ معاصر در پایان خاطر نشان کرد: این همایش بین المللی توسط ستاد مردمی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند  آخرین اخبار  این همایش و یا ارسال آثار خود را از طریق سایت رسمی همایش به آدرس اینترنتی WWW.RAISALI.IR  دریافت و ارسال نمایند

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false