معاون وزارت ورزش: ورزش باید برپایه علم حرکت کند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
معاون وزارت ورزش: ورزش باید برپایه علم حرکت کند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: ورزش باید بر پایه علم حرکت کند و فعالیت های ورزشی اگر علمی باشد به نتیجه مطلوب می رسد.

به گزارش "چغادک نیوز"،سید نصرالله سجادی روزیکشنبه در دومین همایش علم و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر اظهار کرد: مسوولان اجرایی باید از فرصت علمی و دانشگاهی در رشته تربیت بدنی استفاده مطلوب کنند و با برنامه ریزی و هدایت جامعه از طریق علمی در راه ورزش سلامت و نشاط را ایجاد کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهرنیز گفت: هم اینک این واحد دانشگاهی ازامکانات مناسبی در زمینه ورزش از جمله زمین والیبال ساحلی، استادیوم ورزشی، پیست تارتان دو و میدانی، خوابگاه و هتل ورزشکاران برخوردار است .

یوسف قیصری با اعلام اینکه ساخت استخر شنا نیز در دستور کار این دانشگاه قرار دارد ، اظهار کرد: در این واحد دانشگاهی با تکمیل نیازهای بخش ورزش شرایط مساعدی به منظور برگزاری مسابقات ملی و بین المللی ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبار مناسب به منظور تکمیل امکانات ورزشی در این دانشگاه ازطرف واحد مرکز زمینه پیشرفت ورزش در این دانشگاه بوده است .

دبیر اجرایی همایش ملی علم و ورزش نیز گفت: ۱۸۶ مقاله علمی در دو بخش مدیریت و ورزش و فیزیو لوژی و ورزش تا پایان بهمن ماه امسال به این دبیرخانه رسید.

روح الله ارشادی با اعلام اینکه بعد از داوری یکصد و ۴۲مقاله پذیرفته شد ،اظهار کرد:۵۸ مقاله مربوط به بخش مدیریت و ورزش و ۸۴ مقاله مربوط به بخش فیزیولوژی و ورزش بوده است .

وی افزود:هفت کارگاه تخصصی نیز در حاشیه این همایش برگزار و دو نمایشگاه پوستر مقالات و نمایشگاه کتاب تخصصی در این همایش برپا شد .

ارشادی بیان کرد: ارتقاسطح علمی و دانش روز در عرصه ورزش در تمام زمینه ها از اهداف اصلی این همایش بوده است..

ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false