۲ باند قاچاق موادمخدر منهدم شد/تور اطلاعاتی پلیس بوشهر در ۲استان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲ باند قاچاق موادمخدر منهدم شد/تور اطلاعاتی پلیس بوشهر در ۲استان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تور اطلاعاتی پلیس بوشهر در دو استان فارس و کرمان، دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، وحید زرین‌کلاه بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور مقابله با توزیع و پخش و ترانزیت مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مناسبی در این راستا اجرا می‌شود.

وی به اشرافیت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بر فعالیت‌های سوداگران اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی، شاهد افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در سطح استان بوشهر هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به کشف ۲۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تور اطلاعاتی پلیس در استان‌های فارس و کرمان زمینه را برای انجام دو عملیات جداگانه فراهم کرد و موفق به کشف این میزان مواد مخدر در دو عملیات شدیم.

وی ادامه داد: در این دو عملیات شاهد همکاری تنگاتنگ فرماندهان‌ انتظامی دو استان فارس و کرمان بودیم که باعث شد تا پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در این عملیات‌ها با موفقیت عمل کند.

زرین‌کلاه با بیان اینکه استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده است، اذعان داشت: سوداگران مسیر قاچاق خود را از استان بوشهر تغییر داده‌اند ولی باز هم با تور عملیاتی پلیس، برنامه‌های آنها رصد شد.

وی از کشف ۱۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در یک کامیون هیوندا خبر داد و اضافه کرد: این کامیون هنگام تردد از استان‌های شرقی کشور به جنوب غربی در محور خروجی شهرستان کوار شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: همچنین ۹۸ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر در محور ورودی شهر بم استان کرمان از یک دستگاه تریلی کشف شد.

وی تاکید کرد: پلیس اشراف بالایی بر فعالیت قاچاقچیان دارد و با تور اطلاعاتی پلیس در دو استان فارس و کرمان، دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در جنوب کشور کشف شد.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false