×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تکنولوژی دفاعی سپاه در رزمایش پیامبر اعظم ۹ دشمنان را مبهوت کرد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: بخشی از تکنولوژی دفاعی سپاه در رزمایش پیامبر اعظم ۹ مانند پرتاب موشک از عمق آب به سمت ماکت ناو هواپیمابر سبب مهبوت شدن آمریکایی‌ها شد

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  خبرگزاری تسنیم  سردار علی رزمجو شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای حوزه محمد رسول‌الله تنگستان، با بیان اینکه فلسفه شهادت با درک عمیق به ارزش‌های الهی محقق می‌شود اظهار داشت: فرهنگ شهادت و جهاد در تمامی عرصه‌ها ره‌گشا است که این فرهنگ  سبب شده مسلمانان به ویژه شیعیان در تمامی امور به توفقیات لازم دست یابند.

وی با اشاره به اینکه شهادت نقطه اوج فداکاری و ایثار است تصریح کرد: شهادت، ایثار و ایستادگی نقطه اوج روحیه یک ملت مقاوم و فداکار است که این مهم سبب می‌شود به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی عامل مهم  پیروزی سلحشورمردان در هشت سال دفاع مقدس را روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون خود انقلاب و نظام را حفظ کردند و ایران را درمقابل هرگونه تهدیدی مصون داشتند.

رزمجو با بیان اینکه ایران در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد تصریح کرد: به برکت خون شهدا و توانمندی دلاورمردان و رزمندگان، ایران اسلامی دراوج اقتدار و قدرت قراردارد و تهدیدات داخلی، منطقه‌ای و جهانی اثری برای ایران ندارد.

وی، ایمان اخلاص و تقوا را مهم‌ترین سلاح رزمندگان ایران اسلامی دانست و گفت: داشتن این سلاح، انسان را در مقابل تمام مشکلات و تهدیدات مقتدر می‌کند و به انسان صلابت و اقتدار می‌بخشد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه سلاح ایمان و تقوا اکنون در اختیار مسلمانان به ویژه شیعیان است گفت: اکنون با صادر شدن فرهنگ ایمان و تقوا به کشورهای دیگر که در خاکریزهای رزمندگان عراقی، لبنانی و فلسطینی می‌بینیم شاهد توفقیات این رزمندگان در برابر دشمنان هستیم.

رزمجو با بیان اینکه بزرگترین قدرت‌های نظامی در مقابل اقتدار نظام اسلامی ایران به زانو درآمده‌ است به دست‌‌آورد رزمایش پیامبر اعظم ۹  پرداخت و خاطر نشان کرد: در رزمایش پیامبر اعظم ۹  عملیاتی مانند پرتاب موشک از عمق آب به سمت ماکت ناو هواپیمابر که با تکنیک ویژه‌ای انجام گرفت سبب مات مهبوت شدن آمریکایی‌ها شد.

وی با تاکید بر این نکته که بسیاری از دست‌آوردهای دفاعی ایران محفوظ است گفت: ایران اسلامی به تکنولوژی‌های بسیار پیچیده نظامی دست یافته که به تدبیر فرمانده کل قوا محفوظ نگه داشته شده است.

در این آیین از ۳۱ خانواده شهید حوزه محمد رسول‌الله (ص) تنگستان تجلیل شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false