×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۵ اسفند بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم بر گزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت : روز ۱۵ اسفند بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم با آزمون گرفتن از۴۲۳۲ نفر از شرکت کندگان در کلاس های حفظ قرآن کریم در هشت نقطه استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت الاسلام سید مهدی حسینی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با تسلیت به مناسب ایام فاطمیه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال ۴۲۳۲ نفر در کلاس های حفظ قرآن کریم با حضور ۱۵۰ مربی در رده ها و موضوعات مختلف در بقاع های متبرکه استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: روز ۱۵ اسفند بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم با آزمون گرفتن از۴۲۳۲ نفر از شرکت کندگان در کلاس های حفظ قر آن کریم در هشت نقطه استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

حسینی با بیان  اینکه فضای لازم برا ی امتحان مجازی از حا فظان فراهم است اظهار داشت : برخی از افراد برای حضور در این امتحان سراسری به صورت مجازی اقدام کرده اند که آزمون آنها به صورت همزمان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر عنوان کرد: در ایام نوروز طرح ارامش بهاری در سوگواری یاس نبوی با همکاری هیات امناها در بقاهای متبرکه انجام می شود.

وی افزود : غباررویی در بقاهای متبرکه قبل از عید انجام می شود و از ۲۸ اسفند تا آخرین روز از نوروز بقاهای متبرک آماده جذب مسافرین نوروزی می باشند.

وی خاطر نشان کرد: هفت سین نوروری فاطمیه با نام های سلیمه، سیدهالنساء ، سرالله، سعیده، ساجده، سماویه و سرّ العظمه در بقاهای متبرکه طراحی شده است که هموطنان می توانند در روز تحویل سال از آن استفاده و دیدن کنند.

حسینی با اشاره به برنامه یاس نبوی یاداور شد: برنامه یاس نبوی در ۴۵ بقاعه از روز دوم تا ششم فروردین به همراه عزاداری در شان بی بی دوعالم برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تاکید کرد: بیش از ۳۰ روحانی به نقاط استان اعزام خواهند شد تا پاسخ گو شبهات بوده و برنامه های معنوی را برای هموطنان برگزار کنند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false