لیونی: سخنرانی نتانیاهو به ضرر اسرائیل تمام شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
لیونی: سخنرانی نتانیاهو به ضرر اسرائیل تمام شد

«زیپی لیونی» رئیس حزب چپگرای هاتنوعا «جنبش» که از منتقدان سیاست های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد که سخنرانی نتانیاهو در کنگره به ضرر اسرائیل تمام شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، شبکه المیادین نوشت: رسانه های خبری اسرائیل به نقل از لیونی گزارش دادند که سخنرانی نتانیاهو در کنگره خسارت هایی به اسرائیل وارد کرد.

از سوی دیگر زهافا گالوون رئیس حزب میرتس رژیم اسرائیل نیز سخنرانی نتانیاهو را "یک سخنرانی ارعاب‌آمیز دروغین" توصیف کرد که "بیانگر یأس و ناامیدی است."

او افزود: اقدامی که نتانیاهو انجام داد، تا حد زیادی شرم‌آور بود زیرا جلوی کنگره آمریکا در واشنگتن ایستاد و گفت که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در آستانه امضای توافقی است که خطری برای آمریکا به‌شمار می‌رود.

همچین اسحاق هرتزوگ رئیس حزب کار رژیم اسرائیل گفت: نتانیاهو در راستای آسیب‌رساندن به روابط بین اسرائیل و آمریکا گام برمی‌دارد.

او افزود: اندوهبار است که بعد از این همه کف‌زدن، نتانیاهو تنها و اسرائیل منزوی باقی خواهد ماند، زیرا مذاکرات با ایران بدون مشارکت اسرائیل ادامه دارد.

هرتزوگ گفت: سخنرانی نتانیاهو هرگز بر موضع دولت آمریکا درخصوص توافق با ایران تأثیر نخواهد گذاشت بلکه شکاف بین آمریکا و اسرائیل را عمیق خواهد کرد و هزینه این امر را همه اسرائیلی‌ها خواهند پرداخت.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false