انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها انجام نشد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها انجام نشد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از انجام مذاکراتی با رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش در خصوص ارائه هرچه سریع‌تر نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در جلسه دیروز (سه‌شنبه) شورای عالی انقلاب فرهنگی با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان صحبت‌هایی انجام شد.

وی افزود: با توجه به افزایش حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بودجه آموزش و پرورش که به پیشنهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات و تصویب مجلس انجام شده است، از رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش درخواست شد تا لایحه رتبه‌بندی سریعتر به مجلس بیاید که در این خصوص قول مساعد داده‌اند؛ امیدواریم به زودی خبرهای خوشی در این راستا از سوی دولت داشته باشیم.

زاهدی در پاسخ به این پرسش که آیا با لایحه رتبه‌بندی معلمان شرایط معیشتی فرهنگیان بهبود خواهد داشت، خاطرنشان کرد: هنگامی که طرح رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود در درون آن خود به خود موضوع معیشتی فرهنگیان مد نظر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نظام رتبه‌بندی معلمان جایگاه، شأن و شئونات و منزلت معلمان مورد نظر است و همچنین مسائل رفاهی و معیشتی آنها مدنظر خواهد بود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مذاکرات کمیسیون آموزش مجلس دیروز در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در خصوص توجه به لایحه رتبه‌بندی معلمان مطرح شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موضوع انتخاب رؤسای دانشگاه‌های تهران و فرهنگیان در جلسه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد، تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد دستور جلسه بحثی راجع به هیچکدام از رؤسای دانشگاه‌ها مطرح نشد.

زاهدی افزود: در جلسه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی زمانی برای مطرح شدن بررسی و انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها وجود نداشت.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false