مسابقات قایقرانی «درآگون بوت» کشوری در بوشهر برگزار می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مسابقات قایقرانی «درآگون بوت» کشوری در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بوشهر برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در بوشهر از جمله مسابقات قایقرانی درآگون بت کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، اصغر گورکیدر نشست بررسی برگزاری مراسم هفته بوشهر اظهار داشت: هفته بوشهر از فردا با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی، هنری، آیینی و فرهنگی در شهر بوشهر با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه برنامه‌های روز بوشهر فردا با تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا آغاز می‌شود تصریح کرد: برنامه های گرامیداشت روز بوشهر پس از تجدید میثاق با شهدا، با نواختن زنگ روز بوشهر در مدرسه سعادت آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بوشهربا بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت روز بوشهر تدوین و برنامه‌ریزی شده گفت:با استفاده از نخبگان، فرهیختگان و مسئولان ذیربط برنامه‌های هفته بوشهر تدوین و طراحی شده است.

گورکی با بیان اینکه در هفته بوشهر که تا ۱۸ اسفند ادامه دارد برنامه‌های متنوع و گوناگونی اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: برنامه‌های متناسب با حفظ شان و منزلت ایام فاطمیه در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی، آیینی و علمی طراحی و اجرا می‌شود.

وی از برپایی مسابقه قایقرانی درآگون بوت کشوری در بوشهر خبرداد و بیان کرد: با مشارکت هیئت قایقرانی بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته بوشهر مسابقات قایقرانی درآگون بت کشوری برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی بوشهر از برپایی جشنواره اصناف در بوشهر خبرداد و بیان کرد: به مناسبت روز بوشهر یک‌هزار واحد صنفی در طرح ویژه فروش فوق العاده در شهر بوشهر مشارکت می‌کنند و به مشتریان بوشهری ۱۵ الی ۲۰ درصد تخفیف می‌دهند.

منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false