×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۵۰ میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز دشتی اختصاص یافت

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی گفت: در سال جاری ۲۵۰ میلیارد ریال معادل ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان برای رفع نقاط حادثه خیز و بهبود ترافیک اختصاص یافت.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمید بردستانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان دشتی اظهار داشت: در سال جاری هفت جلسه برگزار شد که ۴۰ مصوبه در بر داشت و از این تعداد تاکنون ۳۵ مصوبه آن اجرایی شده است.

وی به مهمترین مصوبه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: تسهیل در رفت و آمدها شهری و برون شهری، رفع نقاط حادثه خیز جاده ای و نصب تابلوهای هشدار دهنده از مهمترین مصوبات عنوان کرد.

بردستانی بیان کرد: امسال برای  رفع نقاط حادثه خیز محورهای ورودی و خروجی خورموج، محور های بادوله به کاکی، ناصری به شنبه، تبدیل تعدادی آبنما به پل در محور درازی خورموج و کردلان شنبه ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: این اعتبارات از محل های استانی، دو درصد نفت گاز و ملی تامین اعتبار شده که با تخصیص کامل آن تحول خوبی شاهد خواهیم بود.

بردستانی به تعریض محور خورموج به لاور شرقی نیز اشاره و تصریح کرد: قطعه اول این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر بزودی اجرایی می شود که تاکنون ۵.۲ میلیارد ریال برای انجام مطالعات آن اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: تعریض محور خروجی خورموج تا روستای بحیری که به طول پنج کیلومتر است تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

بردستانی همچنین بر ضرورت تسریع در راه اندازی مرکز معانیه فنی با توجه به درخواست های مکرر و مطالبه عمومی مردم توسط شهرداران خورموج تاکید کرد.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false