×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه های روز بوشهر باید دارای وزن و در خور نام بوشهر باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برنامه های روز بوشهر باید دارای وزن و در خور نام بوشهر باشند.

به گزارش "چغادک نیوز"، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر همه شاخص‌های مورد نیاز برای توسعه و پیشرفت را دارد که باید با مدیریت علمی و دانش‌بنیان برای توسعه و پیشرفت بوشهر تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه مسیر توسعه بوشهر باید به سمتی باشد که به آلبوم توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در افق ۱۴۰۴ تبدیل شود، اذعان داشت: توسعه و پیشرفت بوشهر نیازمند مدیریت قوی با افق بین المللی با حفظ فرهنگ بومی و اسلامی و عزم استانی و نگاهی بلندنظرانه است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر انجام کارهای بزرگ برای رساندن بوشهر به جایگاه واقعی آن، تصریح کرد: بوشهر در آینده نزدیک یک استان کاملا صنعتی می‌شود و لازم است که زیرساخت‌های مناسبی برای رشد منابع انسانی از نظر علمی و فرهنگی فراهم شود.

وی خواستار طراحی کلان در بوشهر شد و اضافه کرد: باید تلاش شود تا از زمان جلوتر باشیم و بوشهر را باید با افق‌های بلندتری ببینیم تا شاهد توسعه و رشد شتابان استان در ابعاد مختلف باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین با اشاره به کاهش جمعیت ورزشکاران در استان بوشهر خواستار توجه بیشتر به مقوله ورزش در بوشهر شد و افزود: باید با تدبیر بیشتری به موضوع ورزش بوشهر نگاه شود و باید توجه فوق‌العاده‌ای به ورزش شود.

وی به آینده روشن و بزرگ بوشهر اشاره کرد و افزود: نباید در استان بوشهر در تاریخ خود بمانیم و بلکه باید با استفاده و عبرت از تاریخ و کسب تجربه از صحنه‌های مختلف، فراتر از حال باشیم و طراحی‌های مناسبی برای آینده داشته باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر تاکید کرد: برنامه های روز بوشهر باید در خور نام و شان بوشهر برگزاری شود و دارای وزان تاریخی و علمی استان بوشهر باشند.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false