اهدای ۳۰ هزار پوشاک از سوی رهبری به دانش‌آموزان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اهدای ۳۰ هزار پوشاک از سوی رهبری به دانش‌آموزان

مشاور امور خیرین و مشارکت‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعداد ۳۰ هزار قطعه لباس از سوی مقام معظم رهبری از تاریخ دوم تا دوازدهم اسفندماه در استان توزیع می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، محسن ازغندی عصر امروز در مراسم توزیع البسه اهدایی مقام معظم رهبری  در محل سالن تقوی مشهد اظهار کرد: تعداد البسه اهدایی توسط مقام معظم رهبری ۳۰ هزار قطعه است که شامل پیراهن، شلوار و کفش برای پسران و نیز مانتو، چادر و کفش برای دختران است که به دانش‌آموزان شناسایی شده از سوی مدیران مدارس اهدا می‌شود و از تاریخ دوم تا ۱۲ اسفند ماه در مشهد و شهرستان‌های تربت‌حیدریه، بایگ، کدکن، جلگه رخ، بجستان و بردسکن توزیع می‌شود.

وی افزود: لباس‌های توزیع شده در شهر مشهد ۱۲ هزار از تعداد کل این اهدایی‌هاست و تبادکان، نواحی یک، پنج و نیز نواحی از مشهد که دارای محرمیت بیشتری هستند را شامل می‌شود.
مشاور امور خیرین و مشارکت‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری جشن نیکوکاری در ۱۷ ماه اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی و آموزش و پرورش استان، ۵ میلیارد تومان برای کودکان محروم هزینه می‌شود.
ازغندی ادامه داد: برای جمع‌آوری البسه و کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری استان، هزار و ۶۷۵ پایگاه در مساجد و ۲ هزار و ۴۳۴ پایگاه در مدارس در نظر گرفته شده است.
محمد امراللهی‌نیا، نماینده بنیاد علوی در توزیع هدایای مقام معظم رهبری در خراسان رضوی نیز خاطر نشان کرد: طبق دستور رهبری انتقال البسه به دورترین نقاط روستایی که دارای مدرسه و دانش‌آموز باشد، انجام می‌شود.
وی بیان کرد: طرح ویژه مشهد، تهران و قم، بین مدارس محروم و مراکز خیریه با توزیع ۸۰ تا ۹۰ هزار البسه اهدایی مقام معظم رهبری هر ساله در اسفندماه اجرا می‌شود که این البسه از بهترین تولیدی‌های تهران و در سایز و رنگ‌های مختلف وجود دارد.
امراللهی‌نیا به برگزاری اردوهای تابستانی دانش‌آموزان با هزینه بنیاد علوی اشاره و اظهار کرد: نقاط روستایی کمتر توسعه یافته توسط آموزش و پرورش شناسایی و انتخاب و دانش‌آموزان این مناطق به اردوهای تابستانی برده می‌شوند  که از جمله برنامه‌های متنوع اردوگاه‌ها، بازدید تهران و کاخ سعد آباد، حسینیه جماران و منزل امام و مرقد امام خمینی(ره) و موزه دفاع مقدس است.
نماینده بنیاد علوی در توزیع هدایای رهبری در استان خراسان رضوی اضافه کرد: برای ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان پیش دانشگاهی مناطق محروم، بنیاد علوی اقداماتی نظیر، برگزاری کلاس‌های کنکور و چهار نوبت آزمون آزمایشی قلم‌چی، ارسال جزوات گاج و تمهیداتی دیگر را انجام می‌دهد.
 

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false