افزایش بی‌سروصدای شهریه دانشگاه آزاد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش بی‌سروصدای شهریه دانشگاه آزاد

هیئت‌امنای مرکزی دانشگاه آزاد شهریه دانشجویان این دانشگاه در سال ۹۴ را افزایش داد.

به گزارش "چغادک نیوز"،در جلسه هیئت‌امنای مرکزی دانشگاه آزاد که روز ۶ اسفندماه برگزار شد، میزان حقوق کارکنان، اعضای هیئت‌علمی و میزان شهریه دانشجویان این دانشگاه برای سال ۹۴ مشخص شد.

در جلسه هیئت‌امنای مرکزی دانشگاه آزاد به‌ریاست آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد، میزان شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در سال ۹۴ مشخص شد و براساس آن شهریه ثابت دانشجویان ورودی تا سال ۹۳ بدون افزایش و شهریه متغیر آنها ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

برای دانشجویان جدیدالورود (ورودی مهر ۱۳۹۴) نیز شهریه ثابت به‌میزان ۱۵ درصد و شهریه متغیر نیز به‌میزان ۱۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

روز گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد مصوبات جلسه هیئت‌امنای این دانشگاه را با تیتر "روز خوب دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌امنای مرکزی/ تصویب همه پیشنهادها به‌اتفاق آراء" منتشر کرد، اما اشاره‌ای به افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد نداشت.

رسانه‌های وابسته به این دانشگاه نیز به‌تأسی از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد تنها به انتشار خبر درج‌شده در این سایت اکتفا کردند و جزئیات بیشتری از بودجه دانشگاه آزاد و درآمدهای آن، به‌خصوص در زمینه شهریه دانشجویان منعکس نکردند.
 

پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد

 

خبرگزاری آنا

پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد و رسانه‌های وابسته به این دانشگاه انتشار جزئیات این جلسه را به زمان دیگری موکول کردند، اما درباره اصلی‌ترین محور این جلسه که بحث افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد بود تنها اعلام کردند: "تا مهرماه سال آینده شاهد هیچ افزایش شهریه‌ای نخواهیم بود".

این در حالی است که تا مهرماه سال ۹۴ اصلاً ترم تحصیلی وجود ندارد که مسئولان دانشگاه آزاد تصمیم بگیرند شهریه دانشجویان افزایش و یا کاهش یابد.
 

با این حال روز گذشته برخی رسانه‌ها جزئیات بیشتری از مصوبات جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد را منتشر کردند که براساس آن شهریه متغیر دانشجویان دانشگاه آزاد (ورودی‌های تا سال ۹۳) ۱۵ درصد و شهریه ثابت و متغیر دانشجویان ورودی مهرماه ۱۳۹۴ این دانشگاه به‌میزان ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.

خبر افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد در سال ۹۴ روز گذشته نیز با تیتر "دانشجویان دانشگاه آزاد دوباره دست به جیب می‌شوند" در بخش‌های خبری رسانه ملی بازتاب داشت.

با این وجود مسئولان دانشگاه آزاد تنها با انعکاس بخشی از مصوبات جلسه اخیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد ظاهراً قصد داشتند افزایش دوباره شهریه‌های دانشجویان این دانشگاه را پنهان کنند./ جهان نیوز

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false