×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عدم حضور نیروی انتظامی مسابقه فوتسال لیگ استان بوشهر را تعطیل کرد

عدم حضور نیروی انتظامی در محل مسابقه فوتسال لیگ استان بوشهر بین دو تیم جنوب کنگان و استقلال خارک باعث تعطیلی این مسابقه شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر ،از دور سوم مسابقات لیگ فوتسال بزرگسالان استان «جام پولک نقره ای» که قرار بود امروز دو تیم جنوب کنگان و استقلال خارک در سالن امام خمینی شهر کنگان به مصاف یکدیگر بروند، به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی این دیدار برگزار نشد.

دو تیم با حضور در محل مسابقه آماده برگزاری مسابقه بودند که داور این دیدار به دلیل غیبت نیروی انتظامی اجازه انجام این بازی را نداد و در حالی که نزدیک به ۴۵ دقیقه از زمان رسمی مسابقه می‌گذشت و تیم استقلال خارک و داور مسابقه سالن را ترک کرده بودند نیروی انتظامی به محل مسابقه رسید.

با این وجود ناظر بازی و داوران با امضای صورتجلسه «حاضر نشدن به موقع نیروی انتظامی» را گزارش کردند تا کمیته فوتسال استان بوشهر در این خصوص نظر نهایی را صادر کند.

مسئولان کنگان به جای حمایت، سنگ‌اندازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتسال جنوب کنگان در مورد این سهل انگاری مسئولین به خبرنگار مهر گفت: در مورد این اتفاق نمی‌دانم باید چه بگویم. از روزی که مسابقات لیگ را آغاز کردیم به جای این که از تنها نماینده شهر که در لیگ برتر فوتسال استان داریم حمایت کنند متأسفانه شروع به سنگ اندازی و بهانه گیری کردند.

احسان رحیمی افزود: ما نمی دانستیم که علاوه بر تیم های رقیب باید با رقیب اصلی خود که بعضی افراد در شهر کنگان هستند هم باید مبارزه کنیم.

وی افزود: من به نوبه خودم از همه تماشاگران عذر خواهی میکنم و باید عنوان کنم که برخی مسئولین شهر کنگان همانند یار تیمهای مقابل ما عمل می کنند و امیدوارم رئیس کمیته فوتسال استان برای همه بازیها این گونه سخت گیری کند.

نیروی انتظامی گفت فقط مسابقات حساس را پوشش می‌دهد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کنگان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای برگزاری این دیدار هماهنگی های لازم به عمل آمده  و نامه نگاری های لازم هم انجام شده بود.

عبدالله زائری گفت: نیروی انتظامی نیز در پاسخ به ما اعلام کرده اند که طبق دستورالعمل، فقط بازی های حساس و مهم را پوشش می دهیم.

وی افزود: امروز کمیته انضباطی در استان تشکیل می شود و نسبت به این قضیه رای خود را اعلام خواهند کرد.

وی ادامه داد : قرار بود این دیدار راس ساعت ۱۸ برگزار شود که متاسفانه به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی، داوران با تصمیم ناظر این دیدار، سوت پایان بازی را به صدا درآوردند و با این وجود راس ساعت ۱۸:۳۳ دقیقه ماموران نیروی انتظامی حضور پیدا کردند ولی داور و ناظر بازی تاخیر به وجود آمده را نپذیرفتند و بازی بدون نتیجه و در انتظار رای کمیته انضباطی استان، پایان یافت.

حضور نیروی انتظامی برای برگزاری مسابقه ضروری است

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان بوشهر نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این دیدار از سری مسابقات لیگ بزرگسالان فوتسال استان در هفته سوم این رقابت ها به میزبانی کنگان برگزار شد که بنا به دلایلی با نظر داور مسابقه، ناتمام ماند.

بهرام سعیدی گفت: داوران این دیدار از شهر بوشهر و ناظر مسابقه نیز از شهر عسلویه انتخاب شده بود.

وی افزود: برای برگزاری یک دیدار در این سطح مهیا بودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری از ملزومات کار به حساب می آید و هیئت فوتبال شهرستان به همراه تیم میزبان ملزم به تهیه این امکانات به بهترین نحو هستند.

وی اظهار داشت: طبق قانون، حضور پزشکیار و نیروی انتظامی نیز از مهمترین ارکان برگزاری یک دیدار در این سطح است که در این رقابت نیز متاسفانه به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی بازی لغو می شود.

سعیدی گفت: برای برگزاری یک مسابقه رسمی داور باید امنیت و سلامت بازیکنان را تضمین شده ببیند تا سوت بازی را به صدا درآورد.

وی با بیان اینکه باید منتظر رای کمیته انضباطی ماند تا نتیجه این دیدار مشخص شود، افزود: احتمال هرگونه تصمیمی از سوی کمیته انضباطی وجود دارد و باید منتظر ماند تا رای این کمیته رسماً اعلام شود.

حال باید دید پس از این کش و قوس‌ها، به دلیل کوتاهی از سوی برخی مسئولین که تنها ضربه آن به بدنه ورزش وارد می شود، نتیجه رای کمیته انضباطی به کجا می رسد.

البته احتمال ضعیفی برای تکرار مجدد این دیدار وجود دارد که امیدواریم مسئولین هیئت فوتبال و کمیته فوتسال استان با نگاهی مثبت و توجه به توسعه و پیشرفت این ورزش و اهتمام به روحیه افزایی در بین جوانان و همچنین رعایت قانون تا حد ممکن به گونه ای تصمیم بگیرند که لطمه ای به پیکره نحیف فوتسال شهرستان کنگان وارد نشود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false