×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زمان رسیدگی به شکایت کارکنان ریاست جمهوری

معاون قضایی دیوان عدالت اداری گفت: در جلسه‌ای با حضور نماینده معاون حقوقی دولت به یک جمع‌بندی رسیدیم و قرار شد که دیوان عدالت اداری ظرف دو ماه آینده و پس از ارسال دفاعیه ریاست جمهوری به دیوان، به پرونده‌ شکایت کارکنان نهاد ریاست جمهوری از دولت رسیدگی کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام موسی قربانی در خصوص آخرین وضعیت شکایت تعدادی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری از دولت در زمینه انتقال و جابجایی آن‌ها به دستگاه‌های دیگر اظهار کرد: در این خصوص جلسه‌ای با حضور بنده، نماینده معاونت حقوقی دولت و قضات دیوان عدالت اداری تشکیل شد تا برای صدور رای در خصوص این پرونده به جمع‌بندی برسیم.

وی با بیان اینکه این جلسه در راستای تعامل با دولت برگزار شد و علیرغم خبر برخی خبرگزاری‌ها نماینده دولت برای رسیدگی به این موضوع به دیوان احضار نشده بود، افزود: ما در این جلسه به یک جمع‌بندی رسیدیم و قرار شد که دیوان عدالت اداری ظرف دو ماه آینده و پس از ارسال دفاعیه ریاست جمهوری به دیوان، به این پرونده‌ها رسیدگی کند.

معاون قضایی دیوان عدالت اداری به شاکیان دولت در این پرونده توصیه کرد که یکبار دیگر با نمایندگان دولت مذاکره کرده و این موضوع را با تفاهم حل کنند و اگر به تفاهم نرسیدند دیوان به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، اخیراً تعدادی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری در اعتراض به تصمیم دولت مبنی بر انتقال کارکنان نهاد به سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر، شکایتی را تقدیم دیوان عدالت اداری کردند. شکایت‌های ارایه شده در دستور رسیدگی شعبه دیوان قرار گرفت و شعبه رسیدگی کننده با درخواست نخست شاکیان مبنی بر صدور دستور موقت موافقت کرد و انتقال این افراد با این دستورموقت منتفی شد.

منبع: میزان

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false